پربازدیدهای وبگردی؛

نخستین تصویر ولیعهد پیشین سعودی پس از برکناری/ چرا محاسبات منافقین اشتباه از آب درآمد؟/ نامه سرگشاده چهار سیاستمدار برجسته جهان به «پوتین» و «ترامپ» +سند

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

 نخستین تصویر ولیعهد پیشین سعودی پس از برکناری

یک عکاس عربستانی در حساب کاربری خود در توییتر، عکسی از "محمد بن نایف" ولیعهد سابق عربستان به همراه یکی از نوه هایش منتشر کرد.

 

چرا محاسبات منافقین اشتباه از آب درآمد؟

با ورود سازمان مجاهدین به فاز نظامی از اواخر خردادماه 1360، مقامات دولتی و ارشد نظام از اهداف اصلی این سازمان برای ترور بود به گونه‌ای که در یکی از این عملیات‌ها، 4 تن از وزرای دولت به شهادت رسیدند.

 

جنایت در 16 سالگی ، دستگیری در 46 سالگی +عکس

جوانی که با انگیزه سرقت و در سن 16 سالگی مرتکب جنایت شده بود ، پس از گذشت 30 سال و در سن 46 سالگی دستگیر شد .

 

سریال‌هایی که بعد از رمضان پخش می‌شوند

دو مجموعه‌ ایرانی «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی سریال‌های جدید تلویزیون هستند که پس از ایام رمضان به روی آنتن می‌روند.

 

ماجرای نامه ای که صدام را به عقب‌نشینی واداشت

نماز ظهر و عصر را در حرم مطهر حضرت علی (ع) اقامه کردیم و ناهار را در صحن حرم آن حضرت خوردیم. غذایی که بسیار دلچسب بود. بعد از هشت سال اسارت، برای اولین بار طعم خورش قیمه و چلومرغ را می‌چشیدیم.

 

سرنوشت مبهم اتباع ایرانی عازم آمریکا طی ۴ ماه آینده

به دولت ترامپ اجازه داده شد در چهار ماه بخش‌هایی از فرمان ضدمهاجرتی خود که به موجب آن شهروندان شش کشور ایران، سوریه، سودان، سومالی، لیبی و یمن به مدت ۱۲۰ روز به اجرا درآورد.

 

۹۰ درصد ایرانی‌ها گروه خونی مثبت دارند
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران شاخص اهدای خون در ایران را ۲۷ در هزار نفر عنوان کرد و افزود: از هر هزار نفر در کشور، به طور متوسط ۲۷ نفر خون خود را اهدا می کنند که شاخص بسیار خوبی در سطح دنیا است.

 

مراتب قبول اعمال نزد خداوند / «متقی» کیست؟
در قرآن سه نوع قبولی داریم: قبول عالی، قبول خوب، قبول متوسط. قبول عالی‌ این است که می‌گوید: «نَتَقَبَّلُ عَنْهُمْ أَحْسَنَ مَا عَمِلُوا وَنَتَجاوَزُ عَن سَیِّئَاتِهِمْ».

 

واشنگتن‌پست: ماجراجویی‌های «محمد بن سلمان» برای منافع آمریکا مضر است
یک رسانه آمریکایی در تحلیلی روز دوشنبه به تشریح ضعف‌های «محمد بن سلمان»، ولیعهد جدید عربستان، در صورت رسیدن وی به تاج و تخت پادشاهی در این کشور به عنوان جانشین پدرش پرداخته است.

 

نامه سرگشاده چهار سیاستمدار برجسته جهان به «پوتین» و «ترامپ» +سند
چهار سیاستمدار سرشناس روس، آمریکایی، آلمانی و انگلیسی با انتشار نامه ای از روسای جمهور روسیه و آمریکا خواستند تا برای تامین منافع موجودیتی مشترک همکاری کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار