اصفهان؛

تقوا و سبک زندگی اسلامی در جامعه باید گسترش یابد

خداوند تبارک وتعالی از بارگاه رحمت واسعه خود به همه روزه داران پاداش می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ،حجت الاسلام سجادی امام جمعه شهرستان نایین ضمن تبریک  عید فرخنده فطرتوصیه به تقوی را نه تنها در ماه رمضان بلکه در تمام مسير زندگی ضروري دانست  چرا که توصیه به تقوا ، خداپرستی و خدا ترسی، انسان را متقی می کند.
امام جمعه نایین تقوای الهی در سایه امر به معروف و نهی از منکر تحقق می یابد.
وی در سخنانی با اشاره به اینکه زندگی ما باید اسلامی باشد افزود : در جامعه امروزی هرچه به اسلام نزدیک باشیم جامعه ما بهتر و رو به رشد بیشتری خواهد داشت.
سجادی تاکید کرد: دوری از اسلام باعث جداشدن از رشد و کمال ، عزت و سربلندی است چرا که باید در سایه امر به معروف و نهی از منکر جامعه راحفظ کنیم.
وی ازنمونه های بارز و مهم نزدیکی به اسلام ، را انقلاب ایران عنوان کرد.
این نماینده ولی فقیه بیان کرد : در اوایل انقلاب جامعه وقتی به اسلام نزدیک شد ، روحیه جهاد و ایثار ، همبستگی و اتحاد بین خود مردم با تحولات عظیمی که ایجاد شد توانست استکبار و رژیم وابسته به شاه را از کشور بیرون کند.
وی تصریح کرد : امروز در کشور نیاز به ترویج زندگی اسلامی داریم تا بتوانیم کشور را بسازیم.
سجادی با اشاره به هدف های دشمنان مبنی بر تغییر در نظام جمهوری اظهار داشت : همواره اسلام را باید حفظ و پاسداری کرد تا توطئه دشمنان بی ثمر باشد در صورتی که از اسلام و آرمانهای انقلاب فاصله گرفتیم زندگی ها روبه دنیا پرستی می رود.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بیان کرد: دشمنان با به شهادت رساندن آیت‌الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ یار وفادار و صدیق حضرت امام خمینی(ره)، عمق خشم و کینۀ خود را از نهضت اسلامی ملت ایران به نمایش گذاشتند.

 

انتهاي پيام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.