پیام دنی آلوز برای یوونتوسی ها : قصد ناراحت کردن کسی را نداشتم

رفتار و صحبت های دنی آلوز در آخرین روزهای حضور در یوونتوس باعث شد تا تعداد زیادی از هواداران یووه در مقابل او جبهه بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دنی آلوز مدافع برزیلی باشگاه یوونتوس پس از یک فصل حضور در این تیم ، قراردادش را فسخ کردند تا به منچسترسیتی بپیوندند. اما در روزهای اخیر آلوز رفتارهایی را انجام داد که باعث رنجش و ناراحتی هواداران بانوی پیر شد. او ابتدا در مصاحبه ای اعلام کرد که به دیبالا توصیه کرده برای پیشرفت یووتوس را ترک کند و به باشگاهی بزرگ برود و پس از عکس العمل هواداران یووه ، وی مدتی بعد کفش هایش را که در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2015 به پا داشت و در آن بازی همراه با بارسلونا ، یوونتوس را شکست دادند را در صفحه شخصی اش گذاشت.  این اتفاقات باعث شد هواداران یوونتوس از وی ناراحت شوند و پس از درخواست خروج از باشگاه ، مدیران یوونتوس نیز خیلی زود قراردادش را فسخ کردند.

حال دنی آلوز در پیامی برای هواداران یوونتوس ، از آنها تشکر کرد و گفت از این رفتارهایش منظوری نداشته است.

او در صفحه شخصی اش نوشت:

می خواهم از همه هواداران یوونتوس بابت سالی که با هم سپری کردیم تشکر کنم. همچنین از هم تیمی هایم که از من استقبال کردند و افراد حرفه ای باشگاه که همه چیز برایشان بردن بازی و رسیدن به اهداف است. فکر می کنم احترامی که برای یوونتوس قائل هستم را با فداکاری و شوری که در زمین گذاشتم به همه نشان دادم. یوونتوسی که هر روز باشگاه بزرگی است و خواهد بود.

آلوز افزود:

از هواداران یوونتوس عذرخواهی می کنم اگر در برخی لحظات آنها فکر کرده اند که من به آنها بی احترامی کرده ام. آنها باید بدانند که من هرگز چنین قصدی نداشته ام. سبک زندگی من کاملا بر اساس اتفاقات ناگهانی است و شاید افراد کمی این موضوع را درک کنند. مشخصا من انسان بی نقصی نیستم اما قلبم کاملا خالص است. امروز رابطه حرفه ای من با شما تمام می شود اما از یوونتوس خاطره افرادی را با خود می برم که با قلب خود، همه چیز را به واقعیت تبدیل می کنند و یووه را بزرگ نگه می دارند. همان طور که می دانید که من همیشه چیزی که حس می کنم و فکر می کنم را به زبان می آورم و حالا حس می کنم باید از جوزپه ماروتا تشکر کنم که این فرصت حرفه ای را به من داد. ماروتا شغلش را از همه بیشتر دوست دارد. من برای پول فوتبال بازی نمی کنم بلکه برای شور و اشتیاقم این کار را می کنم. بنابراین به کسانی که در این حرفه هستند احترام می گذارم. من عاشق فوتبال هستم و پول مرا جایی نگه نمی دارد. از شما خیلی متشکرم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار