اعتراض گروه‌های حامی قربانیان خشونت‌های جنسی به لغو اوباماکر

۳۰۰ گروه حامی قربانیان خشونت‌های جنسی در آمریکا در نامه‌ای به سنا اثرات زیان‌بار لغو طرح خدمات درمانی اوباما را گوشزد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بیش از 300 گروه خصوصی حامی قربانیان خشونت‌های جنسی در آمریکا در نامه ای به مجلس سنا در خصوص اثرات زیان بار لغو برنامه خدمات درمانی باراک اوباما موسوم به «اوباماکِر» و جایگزین کردن آن با یک طرح جدید هشدار دادند.

این گروه ها در نامه ای نوشتند: خشونت و سوء استفاده جنسی بحران هایی غیرقابل پیش بینی هستند که پیامدهای زیان باری در طولانی مدت دارند. طرح بیمه خدمات درمانی جدید که قرار است جایگزین اوباماکر شود قربانیان اینگونه حملات را با نسخه ای مملو از داروهای مختلف رها می کند. حتی بهای بیمه درمانی هم به قدری بالا خواهد بود که قربانیان سوء استفاده‌های جنسی توانایی پرداخت آن را ندارند.

در ادامه این نامه آمده است: ما از شما می خواهیم به این قربانیان پشت نکنید. دسترسی آنها را به مراقبتهای بهداشتی تضمین کنید که آنها بتوانند سریعتر مسیر بهبودی را طی کنند.

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا، رأی گیری برای طرح بیمه درمانی جمهوری خواهان را به دلیل اینکه از حمایت کافی در میان قانونگذاران آمریکایی برخوردار نیست تا بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا در 4 ژوئیه به تعویق انداخت. در طرح جدید که قرار است جایگزین اوباماکر شود، کاهش بودجه مدیکید (برنامه بهداشتی آمریکا برای خانواده ها و افراد کم درآمد) اعمال می شود.

برنامه درمانی اوباماکر که باراک اوباما در سال 2010 رسما آن را تصویب کرد، یکی از اصلی ترین دستاوردهای دوره ریاست جمهوری اوباما محسوب می شود. هدف باراک اوباما این بود که میلیونها شهروند آمریکایی فاقد بیمه درمانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند. منتقدان معتقدند دونالد ترامپ با جایگزین کردن طرح خود با بیمه درمانی اوباماکر، میلیونها آمریکایی را از پوشش درمانی محروم خواهد کرد.

انتهای پیام/

ادامه اعتراض‌ها نسبت به لغو طرح خدمات درمانی اوباما در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار