کرمان؛

تشکر از برگزار کنندگان مسابقات جام رمضان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان با صدور پیامی از برگزار کنندگان مسابقات ورزشی جام" تکریم رمضان با ورزش " تشکر و قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام حضرت دوست

ضمن عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما مردم خوب و ولایت مدار شهرستان کرمان به خصوص جوانان پر شور و انقلابی که در طول ماه مبارک رمضان با حضور خود در سالن ها و مکان های ورزشی این شهرستان گرما بخش مسابقات جام رمضان گردیدید.

جوانانی که سخنان رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار داده و یقیناً که امر تهذیب- تحصیل و ورزش را در ماه مبارک جامع عمل پوشاندید.جای بسی سپاس است به درگاه یزدان پاک که فرصت خدمتگذاری به شما عزیزان را به این حقیر و همکارانم عطا کرده است و لازم می دانم از کلیه عزیزانی که در طول این  یک ماه آمدند و ورزش را یاری نمودند تشکر نمایم از جمله:

الف) تماشاگران خون گرم و فهیم که با تشویق تیم های خود باعث دلگرمی مسئولین برگزار کننده مسابقات شدند.

ب) مسئولین ؛ مربیان، حامیان مالی در شرکت ها و بازیکنان تیم های شرکت کننده در جام رمضان

ج) عوامل اجرائی مسابقات و داوران گرامی که بحق مسئولیت بسیار سنگینی را بدوش کشیدند.

د) از مسئولین محترم هیات های ورزشی و بخش و توابع شهرستان کرمان که برای اجرائی شدن مسابقات سنگ تمام گذاشند نیز تشکر و قدر دانی می گردد.

ه) تشکر ویژه از جناب دکتر امیری خراسانی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کرمان ،معاونین اداره کل،معاونین و همکاران خودم در شهرستان کرمان نمایندگان محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم که با حضورشان در بین ورزشکاران باعث دلگرمی این قشر عظیم گردیدند.

در آخر اینجانب دست یکایک شما عزیزان را جهت همکاری خوبتان می فشارم و نزد همۀ  پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی، دست تمنای خود را دراز نموده تا ضمن ارائه انتقادات سازنده خود و ارائه راهکار عملی و با دعای خیر شما بتوانیم با هم و به کمک مسئولین عزیز شهرستان کرمان، موجب پیشرفت ورزش شهرستان کرمان باشیم.

منصور دامغانی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار