سلیمی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

حضور نوریان در کمیسیون آموزش مجلس برای ارائه جزئیات حذف رشته‌های دانشگاه آزاد

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از حضور رئیس دانشگاه آزاد در روز یکشنبه به کمیسیون متبوع خود خبر داد. 

//حجت‌الاسلام "علیرضا سلیمی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدام وزارت علوم را در حذف حدود سه هزار رشته تحصیلی از دانشگاه آزاد را سیاسی دانست و گفت: نحوه برخورد وزارت علوم شائبه سیاسی بودن را ایجاد کرده است زیرا چرا در دوره قبل چنین امری اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: حتی رشته‌هایی که حدود 15 سال در دانشگاه آزاد ارائه می‌شد و در برخی واحدها دارای هیئت علمی بود، اکنون حذف شده است و امیدواریم وزارت علوم روش خود را در این مورد تغییر دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه وزارت علوم تاکنون درباره حذف این رشته‌ها از دانشگاه آزاد توضیحی را ارائه نکرده است، اظهار داشت: کمیسیون آ‌موزش، تحقیقات و فناوری مجلس قطعا این موضوع را پیگیری خواهد کرد زیرا  حذف این رشته‌ها موجب تعطیلی صد واحد دانشگاهی در کل کشور می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در این راستا یکشنبه جاری از نوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه گزارش جزئیات حذف این رشته‌ها برای حضور در کمیسیون دعوت کرده‌ایم تا ابعاد این موضوع کاملا بررسی و روشن شود و بعد از آن این موضوع را از وزارت علوم پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

حذف سه هزار رشته تحصیلی از دانشگاه آزاد  سیاسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار