محدودیت‌های اسکان دانشجویان در خوابگاه/ متقاضیان خوابگاه های تابستانی بخوانند

همزمان با آغاز ترم‌های تابستانی دانشگاه‌های تهران طی اطلاعیه‌هایی نحوه واگذاری خوابگاه‌های دانشجویی را در فصل تابستان اعلام کردند.

محدودیت‌های اسکان دانشجویان در خوابگاه/ متقاضیان خوابگاه های تابستانی بخوانندبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان یافتن زمان امتحانات و آغاز فصل تابستان و شروع ترم های تابستانی  دانشگاه های تهران طی اطلاعیه هایی  نحوه واگذاری خوابگاه های دانشجویی را در فصل تابستان اعلام کردند.

تورج امرایی مدیر دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: ثبت نام برای اسکان تابستانی خوابگاه این دانشگاه تا ۱۱ تیرماه ادامه دارد.

به  دانشجویان روزانه که در نیم سال دوم با تایید استاد راهنما برای اقدامات پروژه ای خود خوابگاه نیاز داشته باشند و دانشجویان نوبت دوم هم برای انجام پروژه های خود با تایید اساتید خوابگاه تعلق می گیرد، در حال حاضر پنج خوابگاه کرامت ،صداقت،احسان،صدرا و حافظ در این ایام فعال هستند.

 شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه امیر کبیر

حسن یوسفی خواه مدیرکل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: زمان ثبت نام دانشجویان برای پیش ثبت نام خوابگاه ترم تابستان 96-95 و ترم مهر 97-96 از یک شنبه 31 اردیبهشت آغاز و تا شنبه 6 خرداد ماه ادامه داشت.

 وی ادامه داد: طبق قانون صندوق رفاه وزارت علوم، به دانشجویانی که اجاره بهاء ترم بهمن 96_95 خود را پرداخت نکرده و تعیین تکلیف نشده‌اند، تسهیلات رفاهی(خوابگاه، تغذیه و وام ) تعلق نخواهد گرفت.

حسن به نژاد معاون‌ دانشجویی دانشگاه تهران گفت: ۱۰ تیرماه آخرین مهلت تخلیه خوابگاه‌های ترم دوم تحصیلی 95-96 است و دانشجویان باید تا ساعت 12 روز شنبه، 10 تیر نسبت به تخلیه خوابگاه های خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین آغاز اسکان تابستانی در خوابگاه‌های کوی دانشگاه تهران برای دانشجویان واجد شرایط از ۲۰ تیر تا  ۳۰ شهریور ماه خواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران در ایام تابستان به طور کامل تعطیل است و دانشجویان می‌توانند برای این ایام از خوابگاه های کوی دانشگاه استفاده کنند.

اطلاعیه دانشگاه شریف در خصوص شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان در ایام تابستان

با توجه به شروع ترم تابستان از  ۳۱ تیرماه و آغاز فاز دوم سم پاشی تمامی خوابگاه ها و همچنین شروع تعمیرات، دانشجویانی که حائز شرایط دریافت خوابگاه در ترم تابستان هستند، پس از طی مراحــل ثبت نام خوابگاه، نسبت به جابجـــایی وســایل و انتقال به واحد مشخـص شده تا تاریخ ۱۵ تیر ۹۶ اقدام کنند.

با توجه به اتمام نیم سال دوم تحصیلی در ۱۲ تیرماه و شروع ترم تابستان از ۳۱ تیرماه و آغاز فاز دوم سم پاشی تمامی خوابگاه ها مقتضی است دانشجویانی که حائز شرایط دریافت خوابگاه در ترم تابستان هستند، مطابق با اطلاعیه ترم تابستان (شماره 5 در سامانه اسکان dorm.sharif.ir) و پس از طی مراحــل ثبت نام خوابگاه، نسبت به جابه جـــایی وســایل و انتقال به واحد مشخـص شده تا تاریخ 96/04/15 اقدام کنند.

سایر دانشجویان خوابگاه نیز باید تا ۱۵ تیرماه، نسبت به تخلیه کامل واحد و تحویل وسایل ضروری (به صورت محدود) به انبار خوابگاه اقدام کنند.

گفتنی است، در ایام تابستان خوابگاه‌های آزادی، شهید وزوایی و شادمان برای خدمات رسانی به دانشجویان فعال هستند.

ثبت نام خوابگاه برای ایام تابستان ویژه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی که حائز شرایط درخواست خوابگاه هستند، از تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۹۶ آغاز شده و تا ۳ تیرماه ۹۶ ادامه داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به وبگاه اینترنتی معاونت دانشجویی، فرم درخواست اسکان مربوطه را دریافت و مطابق شرایط اعلام شده تکمیل کنند.

دانشجویان دکتری که رساله آن ها به تصویب رسیده و لازم است برای انجام آن در ایام تابستان در دانشگاه حضور داشته باشند، پس از تایید این موضوع (مهر وامضاء معاونت آموزشی دانشکده/پژوهشکده) و ارسال و تحویل فرم های مربوطه از طریق دانشکده/پژوهشکده یا از طریق شخص دانشجو به سرپرستی امور خوابگاه ها حداکثر تا تاریخ سوم تیرماه فرصت تحویل فرم ها را داشتند.

 دانشگاه الزهرا در ایام تابستان به دانشجویان خوابگاه ارائه نمی‌دهد

دانشگاه علم و صنعت نیز به دانشجویان کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی در ایام تابستان با شرایط خاص خوابگاه می‌دهد.

لازم به ذکر است، خوابگاه تابستانی فقط به دانشجویان شهرستانی تعلق می گیرد و دانشجویان ساکن استان های تهران و البرز امکان استفاده از خوابگاه تابستانی را ندارند.

انتهای پیام/

کمبود خوابگاه متاهلی در دانشگاه خواجه نصیر/آغاز بهسازی 5 خوابگاه در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار