ثبت 80 باشگاه کتاب خوانی جدید در دشتی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از ثبت 80 باشگاه کتاب خوانی جدید در سطح شهرستان در یک‌ ماه گذشته خبر داد.

ثبت 80 باشگاه کتاب خوانی جدید در دشتی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید زارعی با اشاره به دوره جدید ثبت باشگاه‌ های کتاب خوانی در شهرستان دشتی اظهار داشت: در دوره جدید ثبت باشگاه‌های کتاب خوانی که تا نیمه تیرماه سال جاری ادامه دارد نزدیک به 80 باشگاه کتاب خوانی در شهرستان دشتی ثبت شده است.

وی افزود: سال گذشته 214 باشگاه کتاب خوانی در شهرستان دشتی فعالیت کردند و باشگاه‌های جدیدی که ثبت شده‌اند در خورموج، کاکی، روستاهای درازی و گلستان بوده‌اند.

زارعی ادامه داد: در اولین دوره جام باشگاه‌ های کتاب‌ خوانی شهرستان دشتی به عنوان شهرستان برتر کشور انتخاب شد و از باشگاه رنگین‌کمان کتاب نیز جزو باشگاه‌ های برتر کشور تقدیر به عمل آمد.

وی اضافه کرد: جام باشگاه‌ های کتاب‌ خوانی عنوان طرح جدیدی برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌ های کتاب‌ خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است.

زارعی تصریح کرد: برای برپایی باشگاه‌ ها، در مرحله نخست، پژوهشگران و مدرسان برجسته حوزه کودک و نوجوان پس از چند جلسه هماهنگی اولیه، به همه این شهرها مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را برای تعدادی از مربیان ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط کتاب فروشی، انتخاب و خرید کتاب، مطالعه و بحث درباره کتاب، چرخش کتاب در میان هم سالان و نقد و بررسی کتاب‌های خوانده شده در باشگاه بخشی از اهداف تشکیل باشگاه‌های کتاب خوانی است.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.