اسدی فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

عضویت بیش از ۱۰ هزار پژوهشگر در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی کشور

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از عضویت بیش از ۱۰ هزار محقق در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی کشور خبر داد.

عضویت بیش از ۱۰ هزار پژوهشگر در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی کشوررضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار عضو شبکه تا ابتدای خردادماه سال جاری عضو این باشگاه شده‌اند که از این تعداد بیش از ۹ هزار و ششصد عضو حقیقی و مابقی عضو حقوقی هستند.

وی عنوان کرد: در بازه زمانی فصل بهار سال جاری، ۲ هزار عضو به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی اضافه شده است که نسبت به بازه‌ مشابه در سال گذشته رشدی ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد، این در حالی است که روند رشد استقبال از این باشگاه در دوره‌های پیشین نیز روندی صعودی داشته است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی تاکید کرد: اعضای باشگاه را شرکت‌های دانش‌بنیان، اساتید، نخبگان، گروه‌های پیش بینی شده توسط ستاد‌های توسعه فناوری‌های راهبردی و دیگر گروه‌های معرفی شده از صندوق‌های حمایتی و دیگر دستگاه‌ها تشکیل می‌دهند.

وی گفت: عمومی‌ترین طرح برای دریافت‌کنندگان تسهیلات را، طرحی با عنوان طرح ویژه عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی بوده که افراد عضو براساس آن از ۱۵ درصد تخفیف تا سقف ۱۰ میلیون ریال خدمت آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

اسدی فرد یادآور شد: تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی یکی از اهداف شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و شبکه بر این اساس طرح‌های ویژه‌ تخفیف در خدمات آزمایشگاهی را به پژوهشگران و گروه‌های مختلف عضو باشگاه ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

 اعطای تسهیلات به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار