رازانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

دعوت از رئیس جمهور برای افتتاح پروژه ریل‌گذاری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: بنده به دفتر رئیس جمهور نامه‌ای ارسال و درخواست کردم تا رئیس جمهور برای افتتاح پروژه ریل گذاری در نیمه دوم تیرماه به کرمانشاه سفر کند.

//اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بهره‌برداری و افتتاح طرح ریل‌گذاری استان متبوع خود، اظهار داشت: راه‌آهن کرمانشاه دو قطعه است که یک قطعه آن از ملایر تا کرمانشاه و قطعه دیگر از کرمانشاه تا خسروی را شامل می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور در جریان سفر استانی و انتخاباتی خود به کرمانشاه قول داد که راه‌آهن ملایر به کرمانشاه در خرداد یا تیرماه افتتاح می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت و مجلس در قانون بودجه برای این پروژه 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند، تصریح کرد: بدیهی است که با این میزان اعتبار، پروژه به سرانجام نمی‌رسید لذا برای تامین اعتبار سال گذشته دولت و سازمان برنامه و بودجه حدود 290 میلیارد تومان از بودجه مصوب را به این پروژه تزریق کردند و از اسفند ماه سال گذشته هم روند آن سرعت گرفت.

رازانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت ایستگاه‌های راه‌آهن در حال اتمام بوده و با وجود بارندگی زیاد و مشکلات تامین مصالح، موانع تکمیل پروژه برطرف شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 15 کیلومتر از پروژه ریل گذاری باقی مانده و ظرف 10 الی 15 روز آینده برای ورود قطار به کرمانشاه آماده میشود همچنین بنده به دفتر رئیس جمهور نامه‌ای ارسال و از شریعتمداری معاون اجرایی درخواست کردم زمانی در نظر بگیرند تا رئیس جمهور برای افتتاح این پروژه در نیمه دوم تیرماه  به کرمانشاه سفر کند.


انتهای پیام/

15 کیلومتر از پروژه ریل گذاری کرمانشاه  باقی مانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار