پیکر شهید مصطفی فردوسی در پلدشت تشییع شد

پیکر شهید بسیجی مصطفی فردوسی که روز دوشنبه توسط گروهک ضد انقلاب در پلدشت به شهادت رسیده بود امروز بر روی دوش مردم و مسئولان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیین تشییع پیکر پاک این شهید صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم، مسئولان، خانواده های شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان پلدشت برگزار شد.

در این مراسم مردم مرزنشین شمال استان پیکر شهید فردوسی را با سردادن شعارهایی مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضدانقلاب و الله اکبر از روبروی مسجد جامع پلدشت تشییع و در مراز شهدای این شهرستان به خاک سپردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نیز در پی شهادت این بسیجی به دست عوامل استکبار و ضد انقلاب بیانیه ای مبنی بر محکوم کردن حرکت های تروریستی در این منطقه صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است و شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، جاودانه می شوند و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر یکی از مردان الهی که با روحیه جهادی وصف ناپذیر در عرض ۱۱ سال خدمت صادقانه و خالصانه در راه اعتلای فرهنگ انقلاب و انقلابی گری از هیچ کوشش دریغ نکرده بود، به دست عوامل استکبار جهانی و ضد انقلاب کور دل به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ب

پرونده متهمین به ارتباط مستقیم با جریانات تکفیری در تهران رسیدگی می شود /دستگیری ۹ کارچاق کن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.