کرمانشاه؛

تسريع در پرداخت تسهيلات مشاغل خانگی به متقاضيان ضروری است

مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاری استانداری بر تسريع در معرفی و پرداخت تسهيلات مشاغل خانگی به متقاضيان تاكيد كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دكتر شريف خسروی مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاری استانداری گفت: 3 ميليارد و 200 ميليون تومان تسهيلات جهت اجرای طرح های مشاغل خانگی به استان تخصيص يافته است كه هم بانك عامل يعنی رفاه و هم 3 دستگاه مرتبط صنعت،معدن و تجارت و جهادكشاورزی و ميراث فرهنگی و گردشگری بايد نهايت اهتمام خود را برای تسريع در معرفی طرح ها و پرداخت اين تسهيلات بكار گيرند.

 وی اظهار داشت: اين تسهيلات با كارمزد 4 درصد می باشد لذا با توجه به مشكل بيكاري در استان تسريع در پرداخت آن به متقاضيان ضروري است.

وی بيان داشت: اين تسهيلات به كسانی كه به دنبال ايجاد شغل خانگی هستند، پرداخت می شود لذا دستگاه های مرتبط در معرفی  طرح ها به بانك و همچنين بانك عامل يعنی رفاه در پرداخت تلاش های خود را افزايش دهند  تا تسهيلات به موقع در استان جذب گردد.

خسروی تاكيد كرد: بخشی از اين تسهيلات به دستگاه های حمايتی همچون كميته امداد، بهزيستی و سازمان زندان ها اختصاص يافته كه مسئولين اين دستگاه ها نيز بايد در اجرای معرفی طرح ها به بانك تلاش و جديت خود را افزايش دهند لذا اگر ظرف يك هفته نتوانند تسهيلات را جذب كنند اين تسهيلات به ديگر دستگاه ها اختصاص پيدا خواهد كرد.

وی گفت: دستگاه هاي مرتبط موظف هستند تا ضمن بررسی صلاحيت متقاضيان حداكثر تا يك هفته نسبت به معرفی 10 درصد سهيمه بيش از اعلام شده متقاضيان واجد الشرايط به بانك رفاه اقدام كنند و بانك هم موظف است كه در چارچوب توافق نامه نسبت به ارائه تسهيلات اقدام نمايد.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار