کرمانشاه؛

تعطیلی کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و تعطیلی یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "رضا شیرزادی"  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: سودجویان این کمپ غیر قانونی را در یک منزل متروکه واقع در یکی از روستاهای اطراف کمربند شرقی شهر کرمانشاه دایر کرده بودند.
وی توضیح داد: این کمپ روز گذشته توسط ماموران یگان امداد شناسایی و تعطیل و تعداد 18 معتاد ساکن در آن به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وضعیت بسیار نامساعد معتادانی که در این کمپ نگهداری می شدند، گفت: 10 نفر از کسانی که در برپایی این کمپ غیر قانونی فعال بودند، توسط ماموران یگان امداد شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با کمپ هایی که به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند، برخورد خواهد کرد.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد شد.
وی توضیح داد: معتادان جمع آوری شده توسط ماموران انتظامی، به کمپ های مجاز ترک اعتیاد سپرده می شوند، تا پس از بهبود به آغوش جامعه و خانواده باز گردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت های خرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می شود، گفت: جمع آوری این افراد تاثیر بسزایی در کاهش آمار سرقت ها دارد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار