با این ساعت آپارتمانی ریا‌ضی‌تان تقویت می شود +فیلم

این ساعت آپارتمانی علاوه بر شکلی فانتری شما را مجبور به محاسبه زمان می‌کند.

با این ساعت آپارتمانی ریا‌ضی‌تان تقویت می شود+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقش ساعت و زمانبندی برای انجام کارهای روزانه برای همه افرادی که به چگونه گذراندن زندگی‌شان اهمیت می دهند بی بدیل است، بسیاری از افراد شبها پیش از استراحت زمانبدی انجام کارهای روز آتی را چک می کنند و تلاش دارند حتما برنامه‎‌هایشان طبق روال تعیین شده پیش برود.

این کار می توان در بهبود زندگی افرد تاثیری بسزایی داشته باشد و در مجموع جامعه نیز از این تاثیر متاثر شود، ساعت در این بهبود کیفیت نقش اساسی دارد و انسان ها تا پیش از اختراع ساعت قطعا نمی توانستند برنامه ریزی دقیقی برای کارهای خود داشته باشند.

ساعت های ستاره‌ای که بر اساس آنها زمان به وسیله ستارگان شاخص اندازه‌گیری می شد، ساعتهای خورشیدی و آبی، ساعت های شنی که بسیاری از افراد با آن نوستالژی دارند، ساعت‌های مکانیکی و ساعت‌های دیجیتالی از مدل‌هایی است که پس رواج استفاده از ساعت برای زمانبدی مورد استفاده انسان قرار گرفت.

یکی از نمونه‌های دیگر از ساعت ساعت باینری است که به نمایش اعداد در مبنای عدد دو نیز معروف است.

در توضیحات این مدل از ساعت آمده است: در این مدل ساعت، دقیقه و ثانیه در دو ستون با چهار سطر نشان داده می‌شود، سطر اول رقم یک، سطر دوم رقم دو، سطر سوم رقم چهار و سطر آخر رقم هشت است. ستون سمت چپ رقم دهگان و ستون سمت راست رقم یکان را نشان می‌دهد که با جمع ارقام هر ستون و جمع‌بندی آنها با هم، عدد ساعت، دقیقه و ثانیه به‌دست می‌آید.

حالا طراحان ساعت با خلاقیت خود ساعت های آپارتمانی شکل تهیه کرده اند که شما را از زمان به صورت فانتزی و باینری مطلع می‌کند، همچین این مدل ساعت شما را وادار می کند که زمان را محاسبه کنید.

فیلمی از مراحل ساخت و نتیجه نهایی این ساعت جالب ببینید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار