عطا محمد نور و ژنرال دوستم در ترکیه دیدار کرد

دیدار شب گذشته استاد عطا و ژنرال دوستم در انکارا پایتخت ترکیه صورت گرفته است.

عطا محمد نور و جنرال دوستم در ترکیه دیدار کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار شب گذشته استاد عطا و ژنرال دوستم در انکارا پایتخت ترکیه صورت گرفته است.در این دیدار باتور دوستم پسر جنرال دوستم نیز حضور داشت.

این در حالی است که باتور دوستم پسر ارشد جنرال دوستم معاون اول رئیس جمهور چندی قبل با استاد عطا محمد نور در ولایت بلخ دیدار کرده بود.

گفتنی است که محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه نیز در روزهای گذشته به ترکیه رفت و با جنرال دوستم ملاقات کرد.

تاکنون جزئیات بیشتر از صحبت‌ها میان جنرال دوستم و عطا محمد نور در دست نیست اما نزدیکان جنرال دوستم این نشست را رضایت بخش خواهنده‌اند. منابع نزدیک به این چهره‌ها می‌گویند که این نشست‌ها بخشی ازتلاش‌ها برای تشکیل ائتلاف سیاسی جدید است.

 معاون اول ریاست جمهوری به دنبال قضیه اتهام احمد ایشچی از حکومت به انزوا کشانده شد و در این واخر به ترکیه رفته و از رییس جمهور غنی انتقاد دارد.

همچنان به دنبال کشته شدن شماری از تظاهرکنندگان جنبش رستاخیز و جمع آوری خیمه‌های تحصن آنها سران جمعیت اسلامی از جمله صلاح الدین ربانی و عطا محمد نور موضع انتقادی شدید را نسبت به حکومت گرفته اند.

رشد نوشت: محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه نیز در روزهای عید از ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت که تلاش دارد تیم اصلاحات و همگرایی را از حکومت حذف کند و با جنرال دوستم در ترکیه دیدار نمود.

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار