معاون پیشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان:

افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی لرستان تا پایان ۹۶

محمد جعفری گفت: طرح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ جعفری، معاون پیشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، گفت:در آذرماه سال ۹۵ طرح حصارکشی پیرامون سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در منطقه کمالوند خرم‌آباد، کلید خورد که به طول هفت هزار متر است و قرار است تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: متأسفانه سایت مرکزی دانشگاه لرستان حصار پیرامونی نداشت و نداشتن حصار، باعث مشکلات متعددی می‌شد.

افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی لرستان تا پایان ۹۶

معاون پیشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از ساخت ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی خبر داد و افزود: طرح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان نیز در تیرماه ۹۵ شروع شد که با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان و در مساحت دو هزار و ۳۸۴ مترمربع حداکثر تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری در ادامه گفت: ساخت آزمایشگاه مرکزی شماره دو دانشگاه لرستان نیز در تیرماه ۹۵ در مساحت ۶۵۰ مترمربع و با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون تومان، شروع و در اسفندماه ۹۵ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جناب دکتر فرهادی افتتاح شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه لرستان، تقویت زیرساخت‌های آزمایشگاهی بوده تا دانشگاه در مسیر دانشگاه نسل سوم گام بردارد.

معاون پیشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از ساخت خوابگاه دانشجویی دختران دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: ساخت، تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشجویی حضرت رقیه با مساحت سه هزار و یکصد مترمربع و اعتبار بیش از سه میلیارد تومان در سال ۹۲ شروع شده بود که در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار