اهواز؛

حضور دانشجویان برتر خوزستانی در طرح ولایت

دوره طرح ولایت با حضور ۲۰۰ دانشجوی برتر بسیجی دانشگاه‌های خوزستان از ۲۱ تیرماه در مشهد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهمن شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: دوره طرح ولایت استانی از ۲۱ تیرماه در مشهد آغاز می‌شود و ۲۰۰ نفر از برترین‌ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان در آن شرکت می‌کنند.

 

وی افزود: این دانشجویان پس از چندین ماه شرکت در مصاحبه‌های مختلف و از بین جمعیتی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دانشجو انتخاب شده‌اند. دوره آموزشی طی ۱۰ روز و در بخش‌های معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی برگزار می‌شود.

 

شهریاری با بیان اینکه برگزاری این دوره کاری تربیتی و خروجی آن تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نیروی تراز انقلاب اسلامی یعنی فردی که برای انقلاب اسلامی حرف بزند، فکر کند و این آموزه‌ها را در دانشگاه‌ها پیاده کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان اذعان داشت: خوزستان تنها استانی است که علاوه بر شرکت در دوره ولایت استانی، خود هم دوره‌های تربیتی و معرفتی را برگزار می‌کند.

 

وی اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز با دوره الصافات در سال ششم، دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با دوره بشارت در سال چهارم، دانشگاه آزاد اسلامی با دوره شهید علم‌الهدی و دانشگاه پیام نور با دوره حکمت مطهر در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

 

بهمن شهریاری بیان داشت: در این دوره‌ها 3 شیوه ارائه آموزش‌ها شامل عمومی، تشکیلاتی و همایشی که تبیین سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، تدوین شده است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.