بروجردی:

فرمان مهاجرتی ترامپ، آمریکا را از گزند تروریست‌های دست‌پرورده خود در امان نگاه نمی‌دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا با ترویج افراطی‌گری در دنیای اسلام و تهدید ورود اتباع کشورهای مسلمان سیاست متناقضی را در پیش گرفته است.

بروجردیبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علاالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حکم دادگاه عالی آمریکا درباره فرمان مهاجرتی ترامپ و تایید کلی این حکم با لحاظ موارد استثناء برای ورود مسلمانان از چند کشور به ایالات متحده گفت: آمریکایی‌ها در خصوص دنیای اسلام و رویه برخورد با مسلمانان در سال‌های گذشته تا امروز سیاست متناقضی را در پیش گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: تقویت افراط‌گرایی در جهان اسلام از چند دهه گذشته یعنی از زمان اشغال خاک افغانستان توسط اتحاد جماهیر شورروی و بنیان‌گذاری القاعده در پاکستان و پس از آن حمایت و تربیت این گروه‌ها یک روی سکه این برخورد متناقض است.

بروجردی بیان داشت: در ادامه همین رویکرد باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در سال‌های بعد از ایجاد و حمایت از القاعده به خصوص چند سال اخیر در تحولات عراق و سوریه، آمریکا گروهک‌های دیگری چون داعش و النصره را ایجاد و حمایت مالی کرد که این یک روی سکه سیاست آمریکایی‌هاست تا از اسلام چهره غیر واقعی و خشونت باری را در افکار عمومی ترسیم کنند.

نماینده مردم بروجرد اذعان داشت: از طرف دیگر به عنوان روی دوم سیاست‌گذاری در دوران ترامپ صورت می‌گیرد که برای ایجاد محدودیت ورود اتباع تعداد زیادی از کشورهای مسلمان است که این اقدام تحت عنوان مبارزه با افراط گرایی بوده که خود آمریکا به وجود آورنده و سیاست‌گذار آن بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از سو این موضوعات را تقویت و از طرف دیگر برای ورود مسلمانان به کشور آمریکا محدودیت ایجاد می‌کنند که هر دو روی سکه با سیاست اسلام ستیزی آمریکا همخوانی دارد که در عمل نفرت امت اسلامی را از آمریکا افزایش می‌دهد و برای آن‌ها هم سودی نخواهد داشت.

به نقل از خانه ملت

انتهای پیام/

سیاست‌های آمریکا ترسیم چهره خشونت‌بار از اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار