گران قیمت ترین نرم افزار آیفون کدام است؟

در این خبر قصد داریم تا گران قیمت ترین نرم افزار های موجود در اپ استور را معرفی کنیم.

گران قیمت ترین نرم افزار آیفون کدام است؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید تنها مرجع دانلود نرم افزار های آی او اس، اپ استور است. کاربران آیفون تنها از طریق این مرجع می توانند اپلیکیشن های خود را دانلود و روی گوشی نصب کنند.

اپ استور با داشتن بیش از 900 هزار نرم افزار، به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اپلیکیشن شناخته شده است. درحالی بیشتر نرم افزار های این فروشگاه رایگان نیست، قصد داریم تا گران قیمت ترین اپلیکیشن آن را معرفی کنیم.

سقف قیمتی که توسعه دهندگان می توانند برای خریداران قرار دهند، 999.99 دلار است. 4 نرم افزار با این قیمت در اپ استور وجود دارد که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم.

VIP Black

این نرم افزار  به  "اپلیکیشن میلیونرها" معروف است. برای خرید این اپلیکیشن باید اثبات کنید که درآمد شما حداقل یک میلیون یورو است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از موقعیت جغرافیایی همه ی دوستان و اشنایان مطلع و امکانات جغرافیایی نظیر رزرو بهترین هتلها و خدمات فروشگاهی و … استفاده کنید

BarMax CA

فارغ التحصیلان دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد نرم افزاری به نام BarMax ساخته اند که یک دوره مرکز آزمون جامع درسی است. در این نرم افزار تمامی کتب مرتبط با رشته حقوق قرار دارد و دانشجویان می توانند با نصب این برنامه به همه ی آن ها دست پیدا کنند.

‌Agro

نرم افزار Agro به تولید و پخت غذاهای سالم‌تر، مدیریت تاثیر محیط بر کشاورزی و تولید انرژی از گیاهان ارتباط دارد. این برنامه در کل برای مهندسین امور کشاورزی ساخته شده و این امکان را به آنان می دهد تا به سرعت یک گزارشی از زمین درحال بازرسی گرفته و سریع آنرا ایمیل کنند.

MobiGage NDI

MobiGage یک نرم افزار مترولوژی برای آیفون است و از آن به منظور بررسی قطعات تولید شده استفاده می‌شود. با MobiGage می‌توان نقشه‌های مورد نیاز را ایجاد، ویرایش و اجرا کرده و سپس پروسه‌ی بازرسی را به طور خودکار انجام داد. این اپلیکیشن به این منظور طراحی شده تا به طور خاصی با سیستم‌های اندازه‌گیری صنعتی NDI مرتبط باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار