نظر بهداد سلیمی در مورد استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری

قهرمان المپیک لندن معتقد است در مورد استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری بهتر است مدیران در این باره پاسخگو باشند.

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد استعفای انوشیروانی از تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهار داشت: من نظر خاصی در مورد استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری ندارم و بهتر است مدیران در این باره پاسخگو باشند، چرا که من از سیاست های فدراسیون اطلاع چندانی ندارم.

وی درباره شرایط فعلی اش اظهار داشت:در حال حاضر به صورت انفرادی پیگیر تمریناتم هستم تا مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای مسابقات پیش رو آغاز شود.

وی درباره سطح مسابقات جهانی آمریکا گفت:تمام حریفان در این رقابت ها سر سخت هستند ،زیرا به طور حتم تمام ورزشکاران با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت خواهند کرد و همین امر موجب می شود تا با آمادگی 100 درصد در این رقابت ها حضور پیدا کنم، زیرا مطمئنا کیفیت مسابقات نسبت به دوره های گذشته با تغییرات محسوسی همراه خواهد بود و قطعا اگر ورزشکاری با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت نکند به هیچ عنوان نمی تواند، مدالی را در این آوردگاه بزرگ ورزشی کسب کند.

قهرمان المپیک لندن در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قول مدال در مسابقات جهانی آمریکا را می دهد یا خیر،گفت: اول از همه باید منتظر ماند و دید شرایط اردویی و آمادگی به چه صورت پیگیری می شود و بعد از آن درباره کسب مدال در مسابقات جهانی صحبت کرد.فدراسیون در طول این مدت به شدت در مضیقه بوده و آن چنان که باید نتوانسته شرایط ایده آلی را برای ورزشکاران فراهم کند اما امیدوارم که در ادامه اردوها دیگر این مشکلات پیش پا افتاده وجود نداشته باشد ضمنا دیگر این کم و کاستی ها وجود نداشته باشد و ما با امکانات مطلوب تری تمرینات مان را پیگیری کنیم.

وزنه بردار فوق سنگین وزن تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مورد اینکه آیا مصدومیتش برطرف شده است یا خیر،اظهار داشت:خدا را شکر تا حدود زیادی آسیب دیدگی ام برطرف شده اما همچنان تحت نظر پزشک هستم تا آسیب دیدگی ام تشدید نشود.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در ادامه در مورد اینکه با توجه به اینکه کمتر از پنج ماه تا آغاز مسابقات جهانی آمریکا و تیم ملی همچنان بدون سرمربی است آیا این موضوع به ضرر ورزشکاران تمام می شود یا خیر،گفت:با توجه به اینکه کمتر از پنج ماه تا مسابقات جهانی آمریکا باقی مانده قطع به یقین این موضوع به ضرر فدراسیون و اعضای تیم ملی وزنه برداری تمام خواهد شد.حتی اگر امروز هم اردوهای تیم ملی شروع شود نه تنها دیر است بلکه به پیکره تیم لطمه وارد خواهد کرد.فدراسیون هر چه زودتر باید تکلیف این موضوع را روشن کند تا ورزشکاران بدون دغدغه خاصی خودشان شان را برای مسابقات پیش رو آماده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار