ساری؛

اجرای طرح تجهیز و یکپارچه سازی در 226هکتار از شالیزارهای آمل

طرح تجهیز و یکپارچه سازی یک ماهه گذشته در 226 هکتار از شالیزارهای شهرستان آمل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: یک ماهه اخیر ۲۲۶ هکتار از شالیزار‌های روستا‌های نفرخیل و تجنک  شهرستان آمل با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری اجرا و به کشاورزان تحویل داده شد.

وی افزود: در این مدت ۱۰ مورد طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۸ هکتار از باغات این شهرستان انجام و تحویل موقت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در مورد فعالیت‌های بخش امور اراضی این مدیریت در خرداد ماه امسال گفت: نظارت برعملکرد تبصره یک ماده ۱ و ۴ به تعداد ۱۸ مورد و با مساحت ۹۱ هزار و ۳۸۲ مترمربع انجام شد.

سید حسین اسلامی با بیان اینکه ۳۷ هزار و ۲۹۸ هکتار از اراضی شالیزاری این شهرستان نشاکاری شد که دو هزار و ۶۱۰۹ هکتار به صورت مکانیزه کشت شد، افزود: ۴ هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع برنج این شهرستان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

وی گفت: معرفی برای بیمه کارگری زراعت برنج به ۱۸ نفر و برای باغات یک نفر، پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال و کمک بلاعوض به یک هزار و ۹۰۲ نفر از باغداران خسارت دیده برف، صدور ۸ مورد مجوز پروانه برای متقاضیان صنایع تبدیلی، صدور ۵۰۰ فقره مجوز کوچک و استقرار کلنی‌های زنبور عسل از دیگر فعالیت‌های شاخص این مدیریت درخردادماه امسال بوده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار