ساری؛

ثبت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در مازندران

۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد سه روز گذشته در مازندران ثبت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  سردار سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و ورود چشمگیر مسافران از اقصی نقاط کشور به داخل استان از ثبت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد و ثبت ورود ۳۴۵ هزار دستگاه خودرو به استان طی این مدت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در ۶۴ نقطه بیش از ۱۰۰ طرح سالم سازی دریا راه اندازی شده، افزود: ۱۲۰ شهرک ساحلی و ۱۰۹ تفرجگاه نیز در ایان ایام فعال بوده که نیروی انتظامی با همکاری دیگر دستگاه‌ها در حوزه نظم و امنیت ارائه خدمات می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه ۳۵۸ نقطه شنا ممنوع در سواحل دریا شناسایی شده به شهروندان و مسافران توصیه کرد تا برای استفاده از دریا به مناطق تعیین شده و طرح سالم سازی دریا مراجعه کنند.

سردار میرفیضی  از بکارگیری بیش از دو هزار ۵۰۰ نیرو در راستای برقراری نظم وامنیت در طرح تابستانه در سطح استان خبر داد و افزود: مردم مهمترین نقش را در تولید امنیت دارند و باید با رعایت هنجار‌ها و قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

وی با اشاره به وقوع برخی جرایم از جمله سرقت با توجه به حجم بالای مسافران در سواحل دریا و تفرجگاه ها، گفت: اغلب سرقت‌ها از سوی مجرمان غیربومی صورت می‌گیرد که در این خصوص ۳۷ درصد باند‌های سرقت که در سال گذشته شناسایی و متلاشی شدند، غیربومی بودند.

سردار میرفیضی  به مسافران و شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیس و مراقبت از اموال خود از بروز جرم پیشگیری کنند و پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

تابستان سال گذشته بیش از ۱۲۷ میلیون تردد به ثبت رسیده که برابر آمار مراکز رسمی بیش از ۲۵ میلیون شب اقامت نیز طی این مدت در استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار