عمادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پلیس فتا لو رفتن سوالات امتحان نهایی را تأیید نکرده است

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: پلیس فتا گزارش رسمی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحانی را تأیید نکرده بنابراین تصمیمی برای برگزاری مجدد امتحان وجود ندارد.

پلیس فتا لو رفتن سوالات امتحانی را تأیید نکرده است/ امکان اعتراض دانش آموزان به نمرات اعلام شدهعبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تصمیم‌گیری این سازمان برای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی سوم دبیرستان مطرح کرد: این موضوع  محرز نشده و به دلیل شائبه لو رفتن سوالات نمی‌توان برگزاری امتحانات در تمامی حوزه‌های امتحانی را نادرست محسوب کرد.

وی ادامه داد: لو رفتن سوالات امتحانی سال 96 صحت ندارد و بیشتر جنبه کلاهبرداری داشته حتی یکی از دانش‌آموزان دستگیر شده در این مورد خود نمره قابل قبولی را در امتحانات کسب نکرده است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پلیس فتا گزارش رسمی مبنی بر فروش یا لو رفتن سوالات امتحانی را تأیید نکرده بنابراین تصمیمی برای برگزاری مجدد امتحان و ابطال آن وجود ندارد.

عمادی با بیان اینکه در برخی مناطق نتیجه کارنامه دانش‌آموزان اعلام شده است گفت: چنانچه دانش‌آموزان اعتراضی به نمرات خود داشته باشند امکان ثبت و بررسی وجود دارد و 10 روز پس از ثبت اعتراض نتایج نهایی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 6 هزار و 400 حوزه امتحانی درگیر مسئله امتحانات بودند یادآور شد: در اغلب حوزه‌ها امنیت برای امتحانات برقرار بوده و موضوع برگزاری مجدد امتحان منتفی است.

انتهای پیام /

فرصت اعتراض دانش آموزان به نمرات امتحان نهایی فراهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۸ تير ۱۳۹۶
این ازبرگزاری امتحانات اونم ازسوال طرح کردنتون
Iran (Islamic Republic of)
نی
۱۶:۴۸ ۰۸ تير ۱۳۹۶
سوم هیچی ..چارم لو رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۶
سلام متاسفم
آخرین اخبار