نماینده آمریکایی: ترامپ جایگاه جهانی آمریکا را تنزل داده است

گئورگی ولدن میکس گفت رییس جمهور آمریکا جایگاه واشنگتن را در جهان تنزل داده است. متحدان و هم پیمانان ما احساس می کنند ما به آنها خیانت کرده‌ایم.

نماینده آمریکایی: ترامپ جایگاه جهانی آمریکا را تنزل داده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، گئورگی ولدن میکس – نماینده نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا – در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا جایگاه واشنگتن را در جهان تنزل داده است. متحدان و هم پیمانان ما احساس می کنند ما به آنها خیانت کرده‌ایم.

وی افزود: آنها پیام های گیج کننده ای از رئیس جمهور دریافت کرده اند. معتقدم میزان بودجه وزارت خارجه به منزله خیانتی به کشور ما و منافع آن است.
بسیاری از آمریکایی ها هم اکنون احساس می کنند که با توجه به سیاست انزوا طلبانه ای که دولت دنبال می کند به آنها خیانت شده است. نظرسنجی های جدید نشان می دهد به وجهه جهانی آمریکا به خاطر اقدامات رئیس جمهور آسیب وارد شده است.

ولدن میکس تاکید کرد: زمانی که ترامپ به عربستان سعودی رفت، حرفی درباره حقوق بشر نزد. زمانی که او به مصر رفت هیچ حرفی درباره حقوق بشر نزد. زمانی که او با چینی ها دیدار کرد هیچ حرفی درباره حقوق بشر نزد. زمانی که وی با روس ها در دفترش دیدار کرد اسرار ملی کشورمان را در اختیار آنها قرار داد و هیچ سخنی درباره حقوق بشر نزد.

این نماینده آمریکایی در پایان خاطر نشان کرد: در مقابل، زمانی که ترامپ به اروپا رفت از متحدانمان انتقاد کرد. به نظر می رسد که اقدامات رئیس جمهور اقدامات نماینده ما در سازمان ملل را بسیار دشوار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار