مسابقات جهانی تکواندو - کره جنوبی؛

ادامه روند ناکامی بانوان تکواندوکار/ پارسا هم از دور رقابت ها حذف شد

بانوی تکواندوکار کشورمان با شکست مقابل حریفی از کشور سوئد از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بيست و سومين دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز (پنج شنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

طیبه پارسا نماینده وزن منفی 57 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف باناسا دیومانده از ساحل عاج رفت و با نتیجه 12 بر 3 به پیروزی رسید.

بانوی تکواندوکار کشورمان در دومین پیکار خود برابر راحله آسمانی نماینده بلژیک قرار گرفت و با نتیجه 16 بر 12 از سد حریف خود عبور کرد.

پارسا در مبارزه سوم خود بر روی شیاپ چانگ برابر پاتریکجا آدامکیوسز نماینده کشور لهستان قرار گرفت و در پایان 13 بر 11 به پیروزی رسید.

بانوی هوگوپوش ایران در مبارزه بعدی خود به مصاف نیکیتا گلاسنوویچ نماینده کشور سوئد رفت و پس از اصابت ضربه حریف به هوگو از ادامه مبارزه انصراف داده و شانس راهیابی به مرحله نیمه نهایی را از دست داد  تا این نماینده کشورمان هم از دور رقابت ها کنار رود و از کسب مدال بازماند. 

کیمیا علیزاده آخرین نماینده تیم ملی تکواندو بانوان فردا بر روی شیاپ چانگ به مصاف حریفان خود می رود.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

نتایج ضعیف تکواندوی ایران در مسابقات جهانی ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار