تشکیل ائتلاف معارضان سعودی؛ یا به اراده ملت تن دهید یا انقلاب می‌کنیم+ بیانیه

ائتلاف معارضان سعودی با هدف ایجاد تغییرات مسالمت‌آمیز در عربستان سعودی تشکیل شده است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه الخلیج الجدید گزارش داد نیروهای سیاسی در عربستان سعودی از راه‌اندازی ائتلاف جدید معارضان تحت عنوان «ائتلاف نیروهای معارض در جزیرة العرب» و با هدف تلاش برای تغییر مسالمت آمیز در این کشور خبر دادند.

در بیانیه ای که از سوی این گروه در پایگاه الخلیج الجدید منتشر شده، آمده است، این ائتلاف، ائتلافی سیاسی و مسالمت آمیز برای ایجاد تغییرات سیاسی است و به مشارکت مردمی و گردش مسالمت آمیز قدرت ایمان دارد.

در بیانیه این گروه پس از تبریک عید فطر آمده است: لحظه سرنوشت ساز فرا رسیده؛ رژیم آل سعود کشور را به سوی پرتگاه کشانده و کشور ما منبع هر شری که به امت (اسلام) در هر مکانی می رسد، شده است.

تشکیل ائتلاف معارضان سعودی: یا به اراده ملت تن دهید یا انقلاب می کنیم+ متن بیانیه

در ادامه این بیانیه آمده است : ائتلاف نیروهای معارض در جزیرة العرب بر روی دوش خود پرچم تغییر را حمل می کند و برای ایجاد اصلاح تلاش می کند و با یاری و پشتیبانی مردم کشور می کوشد تا این رژیم به اراده ملت گردن نهد و در صورتی که با این مسأله مخالفت ورزد، چاره ای برای ما به منظور حفظ وطنمان از شرارت ها، به جز انقلاب و سرنگونی ( رژیم حاکم) باقی نمی ماند.

این ائتلاف شامل «حزب امت اسلامی»، «جمعیت آزادگان جزیرة العرب»، «حزب تجدید اسلامی»، «پیمان جوانمردان» و «جمعیت حقوقی بازداشت» است.

گفتنی است، مخالفان سیاست خارجی عربستان، مقامات این کشور را به تلاش برای به شکست کشاندن انقلاب های عربی، حمایت از نیروهای مخالف در جهت خنثی کردن حرکت های انقلابی و تلاش برای رساندن محمد بن سلمان به قدرت متهم می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۹ تير ۱۳۹۶
اینا هم مث بن نایف خانه نشین میشن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۳:۴۹ ۰۸ تير ۱۳۹۶
همانطور که رژیم آل سعود تروریستهارو برای ایجاد ناامنی به ایران گسیل میکنه باید ایران هم از این گروه حمایت تسلیحاتی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۶
این کارها خیلی از خود گذشته گی میخواهد ومن فکر میکنم در عربهای عربستانی همچین هنری وجود ندارد اگر بود سالهاست که حکام آل سقوط به این مردم اینجوری خیانت نمی کردن که اسم مهمترین کشور اسلامی بشود کشور حامی تروریسم و بشود پایگاه تولید وتجهیز دشمنانی چون داعش که ضد اسلام باشند وچهره کریه وخشن ازاسلام نشان دهند باید صبر کرد ودید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۸ تير ۱۳۹۶
حالا ببینیم غیرت این گروه را . انشاءا... آل سعود را نابود کنند .
آخرین اخبار