رئیس جهاد کشاورزی بروجرد:

تخریب ۸ مورد ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بروجرد

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت مورد ساخت و ساز غیر مجاز در گلدشت و روستا‌های اطراف بروجرد تخریب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  امینی، رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: گشت و بازرسی‌ها برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مناطق طبیعی و زمین‌های کشاورزی همچنان ادامه دارد که بیشترین ساخت و ساز‌ها مربوط به گلدشت می‌باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت مورد تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بروجرد صورت گرفته که از این تعداد چهار مورد بنای ساخته شده در روستا‌های کپرگه، شیخ میری، ده شیخان و کرکیخان بوده و چهار مورد هم فنس کشی در منطقه گلدشت بوده است.

تخریب ۸ مورد ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بروجرد


به گفته وی با حکم قضایی این ساخت و ساز‌ها تخریب شده اند و همچنان اجازه ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری‌ها داده نمی‌شود البته برخی از سودجویان شبانه با ده‌ها کارگر اقدام با ساخت می‌کنند که سریعا این ساخت و ساز‌ها نیز تخریب می‌شود.

امینی افزود: با تخرب این موارد ۴۴۰ متر زمین آزاد شده و از خُرد شدن پنج هزار متر باغات کشاورزی جلوگیری شده است.

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: سال گذشته ۱۴ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بروجرد که بیشتر در ونایی و گلدشت بودند تخریب شد و سه هزار و ۱۲۵ متر به اراضی زراعی و باغی بازگشت.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار