کرمانشاه؛

واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان ماده 16 به بهزیستی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان ماده 16 به بهزیستی خبر داد و گفت: این انتقال در پی دستور رئیس جمهور و با هدف خدمت رسانی بهتر انجام خواهد شد.

دکتر امید قادری از واگذاری مراکز اجباری نگهداری معتادان ماده ۱۶ به بهزیستی خبر داد و گفت: این انتقال در پی دستور رئیس جمهور و با هدف خدمت رسانی بهتر انجام خواهد شد.
وی انجام این کار را با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در زمینه اعتیاد و معتادان متجاهر عنوان کرد و ابراز کرد: در این راستا مدیریت مراکز اقامتی ماده 16 به سازمان بهزیستی واگذار شد.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با این اقدام بازتوانی معتادان بر اساس اصولی علمی و برگرداندن آنها به جامعه امکان پذیر خواهد شد.
دکتر قادری یادآور شد: در مراکز ماده 16، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی هم کماکان با مدیریت سازمان بهزیستی اقدام می کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه کمپ های ماده 16 به منظور نگهداری و خدمات دهی به معتادان متجاهر یا افرادی که دچار بیماری های سخت ‌درمان هستند، در مراکز استان ها راه اندازی شده است، افزود: در استان کرمانشاه 16 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که در این کمپ ها خدماتی مانند درمانی، پزشکی، سم زدایی، روانشناسی و وعده های غذایی ارائه می شود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.