عدم امضای دو عضو شورا، سرنوشت شاهینی‌ها را به فرمانداری کشاند

ظاهرا لج و لجبازی خسته کننده و مضحک این روزهای فوتبال بوشهر تمامی ندارد تا گره ای که براحتی با دست باز می شد هم اکنون با دندان هم باز نشود.

عدم امضای دو عضو شورا، سرنوشت شاهینی‌ها را به فرمانداری کشاندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصوبه شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص خرید امتیاز لیگ یک تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از چند روز کش و قوس علیرغم درخواستهای مکرر هواداران شاهین، توسط الهام بارگاهی و زهرا رضایی امضا نشد تا کار به فرمانداری کشیده شود.

طبق آخرین خبرها روز یکشنبه قرار است مسئولان استان برای این قضیه تشکیل جلسه بدهند تا قاضی این جلسه یکی از مهمترین رای های تاریخی فوتبال بوشهر را صادر کند.

هم اکنون دلهای هزاران هوادار شاهین چشم انتظار رای روز یکشنبه است و امیدواریم این رای بوشهر را صاحب نماینده ای دیگر در لیگ دسته اول فوتبال کشور کرده و دل هزاران شاهینی را شاد کند.

قطعا حضور دو تیم قدیمی و پرطرفدار بوشهر یعنی ایرانجوان و شاهین تنور لیگ دسته یک گرمتر کرده و رونقی دیگر به فوتبال بوشهر خواهد بخشید. اما آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد این است که با روند این زمان است که به سرعت در حال گذر است و فوتبال ما هنوز اندر خم یک کوچه است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.