آغاز کار بازشماری صندوق های رای شورای اسلامی شهر آبادان

فرماندار آبادان از آغاز کار بازشماری صندوق های رای شورای اسلامی شهر آبادان در محل این فرمانداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عزیزاله شهبازی با بیان اینکه این چهارمین مرحله از شمارش آرای مردم آبادان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر است، گفت: آخرین مرحله بازشماری صندوق های رای در آبادان با حضور اعضای هیئت اجرایی و هیئت مرکزی نظارت در فرمانداری در حال انجام است.

وی افزود: تمامی امکانات لازم برای بازشماری صندوق ها در اختیار نمایندگان اعزامی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات فراهم و در اختیار آنان قرار داده شده است.

شهبازی از آمادگی ۱۰۰ درصدی فرمانداری آبادان برای همراهی با هیئت اجرایی  خبر داد و گفت:به دستور هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات برای بازشماری صندوق ها (یک تا ۹۳ صندوق نهایی) صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت مرکزی انتخابات افرادی مسلط، حرفه ای و کاردان هستند، اظهار کرد: اینکه چند صندوق بازشماری شود به تصمیم و تشخیص هیئت نظارت مرکزی بستگی دارد و ما تنها کار پشتیبانی را به انجام می رسانیم.

فرماندار آبادان گفت: در این مرحله از بازشماری صندوق های رای ، ما تابع نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هستیم و آمادگی هرگونه همکاری را با آنان داریم.

شهبازی با بیان اینکه بازشماری آرا راافراد کاردان ، آموزش دیده و کارشناسان فرمانداری بر عهده دارند، افزود:منتخبان مردم آبادان در کار بازشماری و همچنین هیئت نظارت مرکزی انتخابات حضور دارند.

شهبازی تصریح کرد: اعلام نتیجه نهایی بازشماری آراء، توسط نمایندگان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام می شود و هنوز زمان دقیق آن معلوم نیست.

انتهای پیام/د

تکرار دوباره بازشماری صندوق های رای شورای شهر آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.