سخنگوی دولت:

اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به گیلان جذب شده است

نوبخت در جلسه شورای اداری گیلان اعلام کرد: افزون بر ۹۷ درصد اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به گیلان تاکنون جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در جلسه ای با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اظهار کرد :ره آورد دولت یازدهم برای گیلان سفر رییس جمهور بود که در آن سفر اعتبار 1300میلیارد تومان برای طرح های زیر بنایی مشکل دار استان اختصاص یافت.

 
نوبخت افزود: با عبور تونل از کوه های البرز و رفع مشکلاتی که در حفاری کوه برای ایجاد تونل انجام شد تا ماه های آینده شاهد شنیدن سوت قطار خواهیم بود.

سخنگوی دولت در خصوص طرح احیای 2 رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت تصریح کرد: طرح احیای این 2 رودخانه از یک سال و نیم پیش آغاز شده و دولت 50 میلیارد تومان برای این طرح تصویب کرد که 15 میلیارد تومان آن جذب شد.

نوبخت اظهار کرد: چند مشکل اساسی درباره این 2 رودخانه وجود دارد اول مشکل شیرابه پسماندهای انباشته شده در سراوان و دیگری فاضلاب شهر که به این رودخانه ریخته می شود و باید با تکمیل سیستم فاضلاب شهر و فاضلاب های مسمومی که از بیمارستان ها وارد می شود اصلاح شود.

سخنگوی دولت بیان کرد: این 15 میلیارد تومان بین آب منطقه ای و آب و فاضلاب و محیط زیست و شهرداری تقسیم شد.

انتهای پیام/س

سفر سخنگوی دولت به گیلان
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.