جودو جایزه بزرگ چین؛

جودوکاران ایرانی رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مسابقات جودو گرندپریکس چین برگزار شد و پنج جودوکار کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جودو جایزه بزرگ چین قرار است از فردا آغاز شود که تیم ملی جودو کشورمان هم با پنج جودوکار در این رقابتها حاضر خواهد شد.
مراسم قرعه کشی این مسابقات انجام شد و جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.


در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم محمد رشنونژاد در گروه C قرار گرفته که دور اول استراحت میکند و در دور دوم باید به مصاف برنده چک و هلند برود. در این وزن ۲۱ جودوکار حضور دارند.


در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم تیم ملی ایران نماینده ای ندارد.


در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی فتحی پور در گروه B دور اول با "جاکوب" از جمهوری چک مبارزه میکند که در صورت پیروزی باید به مصاف جودوکاری از چین برود.
در همین وزن محمدی بریمانلو دیگر نماینده کشورمان ور گروه cدور اول با"ایدین" از قزاقستان روبرو خواهد شد که در صورت پیروزی دور بعد باید با جودوکار اکراینی مبارزه کند. در این وزن ۲۴ جودوکار حضور دارند.


در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم سعید ملایی در گروه D دور اول استراحت میکند و در دور دوم با برنده چین و گرجستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۲۲ جودوکار حضور دارند.


وزن منهای ۹۰ کیلوگرم وحید نوری در گروه B دور اول با "هبیلیگ"از چین مبارزه میکند که در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده مبارزه جودوکارانی از مغولستان و کره جنوبی خواهد رفت. در این وزن ۱۴ جودوکار حضور دارند.


در اوزان منهای ۱۰۰ و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم تیم ملی کشورمان نماینده ای ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار