اردبیل؛

طرح تصفیه خانه خلخال در مدت 2 سال به مرحله تکمیل می رسد

استاندار اردبیل گفت: طرح تصفیه‌خانه خلخال با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومانی در مدت دو سال به مرحله تکمیل می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در بازدید از روند عملیات اجرایی طرح احداث تصفیه‌خانه آب شرب خلخال اظهار داشت: طرح تصفیه‌خانه خلخال به روش او.بی.تی با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد تومانی بخش خصوصی در مدت دو سال به مرحله تکمیل می‌رسد.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی ادامه دارد، افزود: اجرای این طرح سبب تامین آب شرب 30 سال آینده خلخال می‌شود که این موضوع می‌تواند در رابطه با حل مشکل آب آشامیدنی سالم مردم منطقه موثر بوده و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

استاندار اردبیل گفت: تصفیه خانه خلخال با ظرفیت تصفیه 6 میلیون مترمکعب آب در سال یکی از طرح‌های بسیار موفق شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل است که هم‌اکنون مطابق برنامه زمان‌بندی شده در حال اجراست و تمام سعی و تلاش مسئولان این است که بر نحوه اجرای طرح نظارت کاملی داشته باشند.

خدابخش بیان کرد: این طرح باید تا پایان امسال و قبل از پایان کار عملیات اجرایی تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال به بهره‌برداری برسد و در صورت عدم موفقیت سرمایه‌گذار نیاز است که خسارت‌های وارد شده به مجری تصفیه‌خانه به طور کامل پرداخت شود.

وی تصریح کرد: پس از پایان کار تصفیه‌خانه سرمایه‌گذار بخش خصوص به مدت 20 سال آب تولیدی خود را به نرخ تعیین شده دولتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا پس از پایان این زمان، تاسیسات فرسوده را نوسازی و تعویض کرده و تصفیه‌خانه را در اختیار شرکت آب منطقه‌ای اردبیل قرار دهد.

طرح تصفیه خانه خلخال در مدت 2 سال به مرحله تکمیل می رسد

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.