بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 163)؛

از دانلود نرم افزار مجموعه آفیس تا جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
 دانلود 6.6.1 FIFA Mobile Soccer ؛ لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما
بازی FIFA Mobile Soccer از سری بازی های کمپانی FIFA است که برای طرفداران فوتبال عرضه و همزمان با انتشار FIFA 17 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است. این‌بار کمپانی FIFA یک بازی ساده و کم حجم را برای کاربران خود طراحی کرده است. حجم این بازی بر خلاف انتظار، به نسبت دیگر بازی های مشابه بسیار پایین است .
 
دانلود FIFA Mobile Soccer / لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما
 
 

 دانلود PlayerPro 4.1.1 ؛ موزیک پلیر زیبا و قدرتمند اندروید
نرم افزار PlayerPro Music Player یک ابزار قدرتمند برای پخش موزیک و ویدئو های گوشی شما است. اگر این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید، دیگر نگرانی برای پخش فایل صوتی و تصویری وجود نخواهد داشت. این موزیک پلیر در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را دریافت کرده است و با قیمت 4.95 دلار به فروش می رود با این وجود، حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی خریداری شده است. اگر به دنبال کاملترین پلیر برای گوشی خود هستید، این نرم افزار را از دست ندهید.
 
دانلود PlayerPro 4.1.1 ؛ موزیک پلیر زیبا و قدرتمند اندروید 
 
 

 دانلود 5.4.0 Password Safe and Manager؛ مدیریت رمز عبور

نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسورد های شما است. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسورد هایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسورد های خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آن ها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسورد های قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.

Password Safe and Manager
 
 

 دانلود Google Slides 1.7.232.05 ؛ نرم افزار جایگزین پاورپوینت از شرکت گوگل

Google Slides یکی از نرم افزار های شرکت گوگل است که به وسیله آن می توانید فایل هایی همانند فایل های پاورپوینت ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی خود فایل های اسلاید ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می شود، می توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید و آن را ویرایش کنید.

دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.6.1 / جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از یک نرم‌افزار استفاده کرده و تمام نیازهای خود را با استفاده از همین نرم افزار رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد. برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.6.1 / جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود 10.3.3 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios

اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید. 

دانلود 10.3.1 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios
 
 

 دانلود Intrace – Visual traceroute 1.23؛ نمایش مسیر انتقال داده‌ها

نرم افزار Intrace Visual traceroute ابزاری همه کاره است که به شما کمک می کند تا مسیر انتقال داده ها را از تلفن همراه تان در سرورهای واقع در سراسر جهان ردیابی کنید. زمانی که شما از اینترنت استفاده می کنید داده‌هایی را دریافت و  ارسال می کنید. زمانی که شما اطلاعاتی را برای دیگران ارسال می کنید، این ارتباط به صورت مستقیم نبوده و اول به سرورهای ارتباطی مختلف ارسال می شود و پس از آن به فرد مورد نظر شما می رسد.

این نرم افزار می تواند مسیرهای انتقال فایل شما را بر روی نقشه به شما نشان دهد و شما می توانید با استفاده از آن، برنامه هایی که اطلاعات شما را به سرقت می برند، شناسایی کنید. این نرم افزار اطلاعات دقیقی از مسیر انتقال فایل ها را به شما گزارش میدهد.

Intrace Visual Traceroute
 

دانلود Microsoft Remote Desktop 8.1.55؛ برنامه مدیریت سرور مجازی
نرم افزار Microsoft Remote Desktop ابزاری فوق العاده برای مدیریت کامپیوتر به وسیله ی گوشی هوشمند شما است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به مانیتور کامپیوتر تبدیل کنید و رایانه خود را با گوشی هدایت کنید. با این نرم افزار می توانید همیشه کامپیوترتان را در گوشی هوشمند خود داشته باشید و آن را کنترل کنید. نرم افزار Microsoft Remote Desktop در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

Microsoft Remote Desktop
 
 

 دانلود اینستاگرام 10.28 ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios

  اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.


دانلود اینستاگرام 10.27 ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
 
 

 دانلود 1.73.1 Subway Surfers برای اندروید و ios / بازی پرطرفدار فرار در مترو این بار در کشور مراکش 

Subway Surfers بازی جذابی که باید به جک و دوستانش کمک کنید از دست ماموران قطار فرار و از موانع و بین قطارها عبور کنند تا با جمع آوری سکه‌ها امتیاز کسب کنید. نسخه‌های قبلی در  فضای کشورهای مختلف ساخته می شد. اگر از علاقه‌مندان این بازی هستید خوب است بدانید در نسخه جدید این بازی جک و دوستانش به کشور مراکش سفر کرده اند .

دانلود Telegram Beta 4.1.0؛ همراه با ویژگی‌های جدید و مدیریت ادمین‌ها
در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب است که نیازی به تعریف از این نرم افزار نیست . کاربران ایرانی تلگرام بیش از 30 میلیون نفر تخمین زده می شوند. مهمترین نکته محبوبیت تلگرام را میتوان ارائه ویژگی های جدید و کاربردی در هر بروزرسانی دانست.
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.