شرکت بهره‌برداری مترو تهران در هفته‌ای که گذشت؛

تسهیلات مترو تهران به مناسبت عید فطر/ یاوران عدالت آماده پاسخگویی به سوالات حقوقی مسافران مترو هستند

مهم ترین اخبار شرکت مترو تهران در هفته گذشته را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره برداری مترو تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی از جمله تسهیلات مترو تهران به مناسبت عید فطر، خدمات مترو تهران در روز جهانی قدس و آمادگی(یاوران عدالت) برای پاسخگویی به سوالات حقوقی مسافران مترو بود.

*تسهیلات مترو تهران به مناسبت عید فطر

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار کرد: خدمات مترو تهران از ساعت 05:30 صبح روز عید فطر تا پایان مراسم به طور رایگان ارایه می شود و در صورت افزایش مسافر در خط 7 مترو، سرویس دهی در این خط نیز افزایش می یابد.

وی گفت: فاصله گذر حرکت قطارها در خط ۴ مترو هر ۵ دقیقه یکبار بوده، همچنین فاصله مسافرگیری در خط ۳ مترو نیز به ۹ دقیقه کاهش می یابد.

*خدمات مترو تهران در روز جهانی قدس

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار کرد: به منظور سهولت در تردد نمازگزاران و راهمیمایان این روز بزرگ از ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیر ماه تا پایان مراسم، مسافرگیری در تمام خطوط به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیشترین افزایش سرویس دهی در خط ۴ مترو که در مسیر راهپیمایی قرار دارد نیز انجام می شود اعزام قطار فوق العاده برای این خط در نظر گرفته شده و فاصله گذر قطارها به یک و نیم تا ۲ دقیقه کاهش می‌یابد.

*(یاوران عدالت) آماده پاسخگویی به سوالات حقوقی مسافران مترو هستند

محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار داشت: با مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان تهران، میزهای مشاوره با عنوان(یاوران عدالت) در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، شهید بهشتی، حسن آباد، فردوسی و دروازه دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: میزهای مشاوره حقوقی از ۱۰ تیر ماه به مدت ۶ روز با حضور کارشناسان حقوقی دادگستری تهران برای پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مسافران مترو بر پا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۶
اگه مترو یک صدم اینکه به تبلیغات اهمیت میداد به مردم میداد اینقد مردم تو ایسگاهها ویلون و سرگردون نبودن و اگه نصف تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای راهنما میذاشتن مردم اسیر نمیشدن
آخرین اخبار