ساری،

رهبری محور وحدت امت است

نماینده ولی فقیه در مازندران بر وحدت همه آحاد جامعه و دولت با محوریت رهبری معزز برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی در یادواره شهید آیت الله عمادالدین کریمی نخستین نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در روستای کشکک کجور، افزود: گرامیداشت شهدای ۷ تیر فرصتی است تا دوباره دشمن شناسی را مرور کنیم و نوع بینش و نگاهی که خدمتگزاران ملت و نظام اسلامی را هدف کینه توزی‌های خود قرار داده اند بیشتر بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه گذشته چراغ راه آینده است، گفت: شهدای ۷ تیر، دفاع مقدس، و مدافعان حرم برای حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی جانشان را اهدا کردند و پیام این شهیدان توجه به حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و سر بلندی کشور است.
آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه مازندران دیار علویان است، افزود: نیاکان ما در مازندران از همان ابتدا انتخابی احسن در پذیرش مذهب علوی داشتند و تشیع نقطه اغازش بلاد کجور است و مردم این دیار در بسط مذهب تشیع شناسنامه‌ای پر افتخار دارند.

وی با اشاره به شهدای بزرگ ونامی مازندران گفت: شهید عمادالدین کریمی از افتخارات این دیار است و شخصیت فاضل، برجسته و متدینی داشته است که در راه اعتلای انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: شهدا آزادانه، مختارانه، شجاعانه و عاقلانه تصمیم گرفتند و برای عشق به ولایت، دین، مذهب، سرافرازی وسربلندی کشور به شهادت رسیدند و نگذاشتن یک وجب از خاک کشور تصرف شود در حقیقت شهدای ایران اسلامی واقعه کربلا را بعد از ۱۴۰۰ سال عینیت بخشیدند ودر عمل به مردم درس مبارزه با ظالم و ستمگر دادند.

آیت الله طبرسی گفت:پیام شهدا این است که از هیچ کوششی برای اعتلای کشور فرو گذار نکنیم و نباید بگذاریم رهبر ما تنها، غدیر وعاشورا غریب بماند تا دشمن به کمرنگ کردن ارزش‌های الهی در کشور بپردازد و با گسترش جهل بخواهد تا شیخ فضل الله بالای دار برود.

یادواره ۷ شهید والامقام وسالگرد شهید آیت الله عمادالدین کریمی نخستین تماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در مسجد امام جعفر صادق (ع) روستای کشکک کجور برگزار شد.

انتهای پیام/ع
برگزاری یادواره شهید آیت الله عمادالدین کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.