مس تنها پیروز هفته نخست لیگ برتر فوتسال / گلزنی سنگ سفیدی در مقابل تیم سابقش

هفته نخست لیگ برتر فوتسال با پیروزی یک تیم به پایان رسید و شاگردان شمسایی تنها بازنده این رقابت ها بودند.

به گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر فوتسال بالاخره بعد از دو روز به تعویق افتادن مسابقات، از امروز با برگزاری سه بازی آغاز شد و در یکی از مهمترین دیدارها، مس سونگون با نتیجه دو بر یک از سد تاسیسات دریایی تهران گذشت.

در این بازی شاگردان وحید شمسایی ابتدا توسط مهدی جاوید آقای گل لیگ قبل، پیش افتادند اما در ادامه سنگ سفیدی بازیکن فصل پیش تاسیسات دریایی، گل تساوی را برای مس به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی نیز فرهاد فخیم، دومین گل مس را وارد دروازه مصطفی نظری کرد تا تیم پرستاره تبریزی در اولین محک جدی خود، به سه امتیاز دست یابد و به عنوان تنها پیروز هفته، صدرنشین شود.

در دیگر بازی امروز، تیم های فوتسال ارژن شیراز و مقاومت البرز به تساوی سه بر سه رسیدند. این در حالی است که شیرازی ها در نیمه نخست با نتیجه سه بر یک، بازنده به رختکن رفته بودند.

در آخرین بازی هفته نخست نیز تیم های حفاری اهواز و شهروند ساری به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

همچنین چهار بازی از هفته اول لغو شد. بازی تیم فرش‌آرا مشهد با آذرخش بندرعباس به دلیل عدم شرکت بندرعباسی ها برگزار نشد و دیدار تیم های هیات فوتبال قم با گیتی‌پسند، پارسیان شهرقدس با شهرداری ساوه و آتلیه قم با مقاومت قرچک نیز به دلیل بی برنامگی و عدم هماهنگی کمیته فوتسال با تیم ها لغو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار