سنای آمریکا اصلاحیه مربوط به قانون تحریم‌های ایران و روسیه را تصویب کرد

مجلس سنای آمریکا با اعمال تغییرات فنی در قانون تحریم‌های ایران و روسیه، مسیر تصویب آن را در مجلس نمایندگان آمریکا هموار کرد.

سنای آمریکا اصلاحیه مربوط به طرح تحریم ایران و روسیه رو تصویب کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان مجلس سنای آمریکا اصلاحیه مربوط به قانون تحریم‌های ایران و روسیه را تصویب کرد. پس از اعمال تغییرات فنی، این قانون اکنون برای رأی‌گیری به مجلس نمایندگان آمریکا بازگردانده می‌شود.  

به نقل از رویترز، «پال رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و برخی از اعضای ارشد این مجلس، پیش‌تر گفته بودند برای اینکه موارد نقض قانون اساسی در ارتباط با قانون تحریم های روسیه حل شود، این قانون دوباره باید در مجلس سنا تایید شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مهدی پور
۰۱:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۶
این رفیقمون که کامنت گذاشته کاملا شجاعانه نوشته حتی از ترس با وی پی ان کامنت گذاشته که پرچم آمریکا بخوره کنار اسمش که خدایی نکرده یه وقت کسی نفهمه . خسته نباشید دلاور ، خدا قوت پهلوان
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۶
حالا بشینید 100 صفحه 100 صفحه تحریم اعمال کنید ، پای میز مذاکره که نمیاییم هیچ برنامه موشکی هم متوقف نخواهد شد و اینکه به غنی سازی 20 درصد ، تولید موشک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته ای ادامه بدیم دور از ذهن نیست ، درضمن برای تضعیف دلار و ورود و خروج نفت عربستان هم برنامه ها داریم.
آخرین اخبار