کرمانشاه؛

کمک نقدی یکی از خانواده های شهدا به ایتام

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یکی از خانواده های معظم شهدا در کرمانشاه بیش از ۳۵۰میلیون ریال به ایتام وفرزندان خانوارهای مشمول «طرح محسنین» اهداکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ غلامرضا نصوری  با بیان اینکه کمک این خانواده معزز شهید  به حساب ۱۰ خانوار نیازمند یتیم و محسنین در استان واریز شده است گفت:  خانوارهای ایتام و محسنینی که از کمک این خانواده نیکوکار بهره مند شده اند دارای مشکلات خاص درمانی، جهیزیه، تحصیل و .. بوده اند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه طرح های اکرام ایتام و اکرام فرزندان"محسنین" از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می روند که با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین غیر یتیم دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده اجرا می شود، اظهار کرد: هم اکنون این طرح ها در کمیته امداد استان کرمانشاه با حمایت حامیان نیکوکار از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند خانوار مشمول «طرح محسنین» اجرا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طبق آخرین آمار ۲۸ هزار حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در استان را برعهده دارند.

 

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار