ساری؛

اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از امروز تا فردا

اعمال محدودیت‌ و ممنوعیت های ترافیکی از صبح امروز در جاده‌های ارتباطی مازندران آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  پلیس راه مازندران اعلام کرد رفت و آمد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ تیرماه از محور هراز کماکان ممنوع شد.

براساس این گزارش ، تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴  امروز‌  در محور سوادکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران  گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد همه  وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

 رییس پلیس راه مازندران  گفت:  آمد و شد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز - سوادکوه و بالعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 انتهای پیام/آ

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده ها تا شنبه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.