رهبر معظم انقلاب:

داعش تار و مار شد/ ارزش شهدای مدافع حرم بی بدیل است +فیلم

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پس از آزادسازی موصل کلیپی زیبا با عنوان "اگر شهدای مدافع حرم نبودند" منتشر کرد.

داعش تار و مار شد/ ارزش شهدای مدافع حرم بی بدیل است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته پس از اعلام وزارت دفاع کشور عراق از آزادسازی موصل و پاک سازی این منطقه استراتژیک از وجود داعش شبکه های اجتماعی تب داغ این خوشحالی را در میان کاربرانش تجربه کرد، پیام هایی که آمیخته با شوق، سیاست، طنز، کلیپ و یاآوری خاطرات شهدا بود.

صفحه اینستاگرام منتسب دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری نیز پس از آزاد سازی موصل کلیپی را با عنوان "اگر شهدای مدافع حرم نبودند" منتشر کرد که در آن علاوه بر سخنان رهبری معظم در خصوص جایگاه شهدا، تصاویری زیبا نیز رزمندگان به نمایش گذاشته شده است.

در سخنان مقام معظم رهبری که در ای کلیپ پخش می شود آمده است: "در عراق که بودند، اینها (داعش) در یک منطقه ای بودند، سعی می کردند خودشان را بکشند به سمت منطقه مرزی با جمهوری اسلامی ایران، سعی می کردند بیایند اینجا، جلویشان گرفته شد، تودهنی زده شد، تار و مار شدند، حالا هم که دارند به کل اِزاله می شوند، جارو می شوند.

ارزش شهدای هم باید معلوم باشد، شهدای دفاع از حرم اگر نبودند، ما باید حالا با عناصر فتنه گر، خبیث، دشمن اهل بیت و دشمن مردم شیعه در شهرهای ایرانی می جنگیدیم".

در ادامه این کلیپ زیبا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار