کرمان؛

تحریم ها نمی توانند در اراده پولادین مردم ایران تاثیر بگذارند

امام جمعه موقت کرمان گفت : آمریکا با تحریم های جدید دشمنی خود با ملت ایران را بیشتر ثابت کرد اما این را خوب بداند که این اقدامات هیچ خللی در اراده پولادین ما ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام عربپور امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان گفت: بکوشیم تقوای بدست آمده در ماه رمضان در بقیه سال هم در زندگی ما جاری و ساری باشد زیرا هر چه تقوای فردی و اجتماعی ما بیشتر باشد خداوند بیشتر با اوست و چنین جامعه ای هیچ نگرانی و واهمه ای از دشمن نخواهند داشت.

حجت الاسلام عربپور گفت کسانیکه با ما دشمنی پنهان دارند و منافق هستند باید بدانیم با آنها چگونه برخورد کنیم ،دشمن را خوب بشناسیم و رصد کنیم و بدانیم چه برنامه و دسیسه هایی دارد تا درمقابلش شکست نخوریم علاوه بر داشتن امکانات مهم است که برنامه ها ی آن را بدانیم و اطلاعات را زیرکانه و مدبرانه کسب کنیم.

وی افزود : جمهوری اسلامی  چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از آن با این دشمنان روبه رو بوده است.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به اینکه منافقان نیرنگ باز و دروغگو هستند وبراساس قرآن در عین حال ترسو و مغرور و طبقه گرا و سازشکار با دشمن و بی حوصله در عبادت و پیمان شکن و پنهانکار و عیب جو هستند یادآور شد : نسخه برخورد با این افراد منافق طبق فرمایش حضرت علی (ع) اینست که از حضور در کنار آنان و مجالسشان بپرهیزیم ودرصورت مراوده باانها باید ذکر خدا را بسیار بگوییم تا از مکرشان در امان باشیم زیرا ظاهرشان اسلام و باطنشان کفر و مکر است.

امام جمعه موقت کرمان در خطبه دوم نماز جمعه امروز از کسانیکه زمینه بهره وری معنوی مردم در ماه مبارک‌رمضان را فراهم کردند از جمله مبلغان ،روحانیت، صدا و سیما ،دستگاهای فرهنگی و نهادهای دیگر قدردانی کرد .

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای ۷ تیر از زحمات دست اندرکاران دستگاه قضا قددرانی و تشکر کرد گفت :در نیمه اول تیر حوادثی  از جمله سالروز ترور مقام معظم رهبری، شهدای ۷ تیر ،سالروز شهادت شهید محراب، حمله ناوگان آمریکابه هواپیمای مسافربری که این اتفاقات در دهه ۶۰ روی داد در راستای این حوادث باید گفت بین حوادثی که سال ۶۰ در ایران اتفاق افتاد و بین حوادث امروز منطقه و حادثه ی امسال مجلس و حرم امام (ره ) رابطه اساسی وجود دارد که در این رابطه دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی و مردمش مشترک است .

وی افزود : آنها فکر می کردند  با ترور انقلاب را برمی اندازند اما ریشه انقلاب قوی تر شد و هم کنون با ایجاد داعش سعی در ایجاد نامنی دارند این مسئله با فرماندهی امریکا و نقشه گردانی سعودی ها در حال انجام است اما باید بدانند ما زیر بار ظلم نمی رویم هر چند تحریم ها را بیشتر کردند اما نمی توانند در اراده پولادین ما خللی وارد کنند.

  حجت الاسلام عربپور یادآور شد :نه ترور نه تحریم هیچ تاثیری در عزم ملت ایران برای مبارزه با ظلم و کفر در سایه ی رهنمودهای سید الشهدا نخواهد گذاشت و دیروز موصل آزاد شد و باید تبریک گفت به نیروهای بسیجی و مسلح عراق و سوریه و جبهه مقاومت و پیروزی از آن کسانیست که در راه هدف مقاومت میکنند و حامیان شیطان شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار