شیراز؛

هرجا نامی از حقوق بشر برده می‌شود، آمریکا باید خفه شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه هرجا نامی از حقوق بشر برده می‌شود، آمریکا باید خفه شود، گفت: آمریکا با این سوابق جنایتکارانه چگونه مدعی حقوق بشر است و ایران را برای حقوق بشر تحریم می‌کند.

نماز جمعه////به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به جنایاتی که آمریکا در حق ملت ایران انجام داده است، گفت: در ششم تیرماه سال 1360 شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران در حال سخنرانی مورد ترور منافقین کوردل قرار می‌گیرد، در هفتم تیرماه مرحوم آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از همراهان او در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین به شهادت می‌رسند، در غروب روز هفتم تیر سال 66 صدام با حمایت امریکا و قدرت‌های غربی در چهار نقطه شهر سردشت را بمباران شیمیایی می‌کند.


امام جمعه شیراز درباره جنایت سردشت ادامه داد: در این واقعه 110 نفر زن و کودک بی گناه کشته و بیش از هشت هزار نفر مصدوم و مجروح می‌شوند اما تمام مجامع بین‌المللی حقوق بشر سکوت مرگبار را انتخاب می‌کنند، صدام بمب شیمیایی را از آلمان، هواپیماها را از غرب و اطلاعات را از فرانسه و امریکا دریافت کرده و چهار نقطه شهر سردشت را بمباران شیمیایی می‌کند آنگاه این واقعه با سکوت معنادار مجامع جهانی روبه‌رو شده است.


وی بیان کرد: یازدهم تیرماه شاهد به شهادت رساندن شهید بزرگوار شهید محراب مرحوم آیت‌الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه شهر یزد بودیم که منافقین کوردل او را به شهادت رساندند و دوازدهم تیرماه حمله موشکی به هواپیمای ایرباس، آیا امریکا با این جنایت که برای یک هفته او هست می‌تواند دم از حقوق بشر بزند؟ آیا خجالت نمی‌کشد که خود را مدعی حقوق بشر بخواند؟


آیت الله ایمانی بیان کرد: آمریکایی‌که با عربستان کنار هم می‌نشیند و رقص شمشیر انجام می‌دهد در حالی که کودکان و زنان یمنی زیر بمب‌ها و آتش‌های عربستان دارند می‌سوزند این امریکا طرفدار حقوق بشر است؟ هر کس دم از حقوق بشر بزند امریکا باید خفه شود.


آیت الله ایمانی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران به خصوص سپاه اشاره کرد و گفت: دلیل این تحریم‌ها این است که می‌بیند سپاه غیر از آنکه در عرصه نبرد و مبارزه با تروریست آنچنان قدرتمند ظاهر می‌شود در عرصه سازندگی تمام امکاناتش را برای بهبود وضع اقتصاد کشور به کار گرفته است.


وی اظهار داشت: امریکا و تمام اذناب امریکا ناراحت هستند که این سپاه در میدان رزم آنچنان می‌درخشد و در میدان سازندگی این چنین مردانگی دارد و فداکاری می‌کند، میلیاردها از دولت طلبکار است اما در عین حال کارهای عمرانی سنگین دولت را برعهده گرفته است.


نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: آمریکا به جنایاتش در منطقه ادامه داده است و وهابیت و آل سعود به حمایت آمریکا و انگلیس در کمتر از صد سال قبل قبور ائمه بقیع که دارای نشانه هایی از همسران و دختران پیامبر، شهدای احد، سحابه رسول خدا و دیگر چهره‌های برجسته زمان رسول خدا بود را تخریب کردند.
انتهای پیام/ر

جوانان انقلابی، کار هزاران موشک را انجام می‌دهند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.