زنجان؛

آمریکا همواره بر علیه حقوق بشر فعالیت داشته است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا همواره بر علیه حقوق بشر فعالیت داشته است، گفت: آمریکا بزرگترین دشمن بشریت است و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد.

آمریکا همواره بر علیه حقوق بشر فعالیت داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت :هشت شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه چهارگانه در قبرستان بقیع توسط وهابی است امام راحل فرمودند وهابیت نیرنگ اجناب برای اسلام است، وهابیت یک غدد سرطانی است که دست نشانده دشمنان اسلام هستند که همواره تلاش برای ضربه زدن به اسلام را داشته اند ‎.


وی با بیان اینکه ۱۲ تیر سال ۶۷ اوج اقتدار رزمندگان ایران بود که در این هنگام صدام وقتی دید قادر به مقابله با رزمندگان ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس نیست دست به جنایت وحشتناکی زد، گفت: با همکاری امریکایی ها هواپیمایی مسافربری ایران را در بالای خلیج فارس مورد هدف ناو امریکا قرار داد و ۲۹۸ سرنشین این هواپیما را به اسم حقوق بشر بشهادت رساند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی، افزود: ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی است این شهید عابد مخلص و عابد بی ریا بود که در تاریخ انقلاب از نقش و جایگاه ویژه ای برخوردار بودند که وجود همه انقلابیها به برکت وجود این شهید است.


خاتمیدر ادامه با پایان ماه مبارک رمضان شاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان مهمترین استجاب دعا رسیدن به مقام والایی بندگی‌ جلا دادن قلب و غیره است که مومنین راستین از این ظرفیت بلقوه ماه خدایی رمضان بهره کافی را برده‌اند.


وی افزود: حفظ عمل صالح یکی از مهمترین اقدامات فرد پس از ماه مبارک رمضان است، چراکه همه در ماه الهی به وسع خود صاحب عمل صالح شدند ولی حفظ و نگهداری این عمل از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است که باید بدان توجحه داشت تا نورانیت ماه رمضان همچنان در وجود فرد برقرار و استوار باشد

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.