کرمان؛

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان با حضور 84 شرکت کننده از سراسر استان در دو بخش آقایان و بانوان در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این رقابت ها با شعار "اعتیاد یک بیماری قابل پیشگیری است" در رشته ی استقامت و رده های سنی جوانان و بزرگسالان با هدف انتخاب برگزیدگان به منظور شرکت در مسابقات دوچرخه سواری کشوری که بزودی به میزبانی یزد برگزار می شود، انجام شد.

در پایان، در بخش بانوان و در رده ی سنی جوانان، اعظم آقاملایی، ساناز ایرانمنش و نازنین جهانی مقدم از شهربابک به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده ی بزرگسالان نیز محبوبه سپیدار از کرمان، ام البنین محسنی از بروات و عاطفه رمضانی زاده از بم اول تا سوم شدند.

در بخش آقایان و در رده ی سنی جوانان هم، محمد چرخ انداز از کرمان، سامان حسین زاده از سرچشمه و حسین بهرامی نژاد از شهر بابک مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده ی بزرگسالان نیز محمدصادق مظفری از شهربابک، سعید چهرزاد از سیرجان و مهیار کرمی رنجبر از شهربابک مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در مجموع تیمی نیز دربخش بانوان تیم های جوانان شهربابک و بزرگسالان کرمان و در بخش آقایان تیم های جوانان سرچشمه و بزرگسالان شهربابک اول شدند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار