اصفهان؛

مرکز جامع سلامت روستای تاریخی ابیانه افتتاح شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در روستای تاریخی ابیانه نطنز، مرکز جامع سلامت این روستا را افتتاح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران ابراز کرد: ابیانه روستایی زیبا و از افتخارهای تاریخ کهن کشور است و افتتاح مرکز سلامت این روستا گامی مهم در بهبود شرایط بهداشتی آن است.

وی اظهار کرد: افتتاح مرکز جامع سلامت روستای ابیانه به همت شورا و دهیاری این روستا انجام شده است و یکی از مزایای این مرکز استقرار آن در یک ساختمان مستحکم است.

وی افزود: تجهیزات این مرکز بزودی افزایش می یابد تا بتواند بهترین خدمات را به مردم شریف روستای ابیانه و گردشگران این منطقه ارائه دهد.
مرکز جامع خدمات سلامت ابیانه نطنز با اعتباری نزدیک به 8 میلیارد و 500 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 750 متر مربع احداث شده است.
واحدهای واکسیناسیون، پزشک خانواده، خدمات مامایی، داروخانه، مراقبت سلامت مردان و زنان، دندانپزشکی و بهداشت محیط و خانواده در این مرکز مستقر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز گذشته وارد شهرستان نطنز شد و ضمن کلنگ زنی مرکز جامع سلامت شماره دو این شهرستان، از روند احداث بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز بازدید کرده و در اختتامیه جشنواره ملی گیاهان دارویی و طب سنتی نطنز نیز شرکت کرد.
ابیانه روستایی از توابع بخش مرکزی نطنز و در فاصله 40 کیلومتری از شمال غربی این شهرستان در دامنه کوه کرکس واقع شده است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای تاریخی ابیانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار