دنیامالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توسعه مترو صادقیه تا منطقه 22/ مشکل مترو تهران- کرج برطرف می شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:با توسعه مترو تا منطقه 22، تغییری در روند جابه جایی خط صادقیه به چیتگر به دلیل واگذاری مترو به کرج نخواهیم داشت.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به آخرین وضعیت  جدایی مترو تهران از کرج، اظهار داشت: این موضوع در سطح یک پیشنهاد مطرح شده بود، اما امیدوارم شورای پنجم موضوع جداسازی مترو تهران از کرج را به صورت جدی پیگیری کند.

وی افزود: هم اکنون شهرداری تهران نزدیک به 300 الی 400 میلیارد تومان برای مترو کرج هزینه می کند به همین دلیل باید برای جداسازی مترو تهران از کرج تدبیری اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید با تدبیر خاص موضوع جداسازی را مدیریت کنیم،گفت: مجموعه شهرداری کرج باید متروی کرج را راه اندازی کند تا بتوانیم واگن های دو طبقه را کاملا به آنها واگذار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مترو  تا مرز منطقه 22 که آخرین ایستگاه تهران است،تاکید کرد:با توسعه مترو تا منطقه 22، تغییری در روند جابه جایی خط صادقیه به چیتگر به دلیل واگذاری مترو به کرج نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر مردم شهر تهران برای رفتن به ورزشگاه آزادی باید به صادقیه بروند و در آنجا با  تغییر مسیر از مترو کرج-صادقیه استفاده کنند در حالی که ما می توانیم  مترو تهران را گسترش دهیم تا مردم با تغییر مترو بیش از این دچار زحمت نشوند.

دنیامالی تاکید کرد: مشکل مترو تهران- کرج را حل خواهیم کرد چراکه این امر بسیار حائز اهمیت است.

با جداسازی مترو تهران -کرج مشکلی نداریم

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار