بیانیه حشدالشعبی به‌مناسبت آزادسازی موصل؛

داعش دیگر به عراق بازنخواهد گشت

بسیج مردمی عراق به‌مناسبت آزادسازی موصل و سقوط داعش در این شهر بیانیه‌ای را صادر کرد.

داعش دیگر به عراق بازنخواهد گشتبه گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حشدالشعبی به‌مناسبت آزادسازی موصل و سقوط دولت موهومی و دروغین داعش، تاکید کرد: داعش با شکست در موصل، هرگز نمی‌تواند برای بار دیگر به عراق بازگردد.

متن کامل بیانیه بسیج مردمی عراق به‌شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«وما النصر الا من عند الله العزيز الحكيم»

ای فرزندان ملت عراق

ای آزادگان دنیا

این نشانه پیروزی و پرچم کشور عراق است که هم‌چون مرغان سبک‌بال در فضای شهر همیشه بهار (موصل) به‌پرواز در آمده و برافراشته شده است.

این آزادسازی همانند انفجاری نوری است که بر پیشانی و جامه‌های آزادشدگان می‌درخشد و آتشی است که برگه‌های طراحی علیه ملت عراق و عناصر فرعون زمان، ابوبکر البغدادی و شاخه‌های تروریستی‌اش را می‌سوزاند.

با آزاد شدن بخش قدیمی موصل و رهایی منارة الحدباء و مسجد جامع النوری از سیطره تکفیری‌ها، در واقع دولت موهومی و خودخوانده داعش سقوط کرد که این اقدام از سوی رزمندگان دلاور که فرزندان مرجع عالیقدر آیت‌الله سیستانی و مردان امت هستند، آن را رقم زدند.

نیروهای عراقی به تعقیب لکه‌های باقیمانده خیانت، افراط و تروریسم پرداخته و به تمامی دنیا، جمع پیروزی‌های امام، امت و آزادسازی سرزمین را علنی کردند چرا که این خاک (عراق) شایستگی زندگی را دارد.

ما از روز اول نبرد با فرعون داعش و عناصرش، به ملت عراق گفته‌ایم که پیروزی به اندکی صبر نیاز دارد، پس صبر کردیم و جنگیدیم و توطئه‌ها و سیل ویرانگر فتنه‌ها و تلاش‌هایی که قصد به تعطیلی کشاندن این کشور را داشت، تحمل کردیم.

به‌خاطر این صبر تاریخی هزاران شهید را تقدیم کردیم چرا که معتقدیم بین زمانی که ما روی این سرزمین باشیم و یا نباشیم، تفاوت زیادی وجود دارد.

داعش پس از شکست سنگین خود هرگز برای بار دیگر بازنخواهد گشت و تمامی عناصر باقیمانده داعش به دنیا هشدار خواهند داد که چگونه نیروهای عراقی آنان را شکست دادند.
امروز روز پیروزی ما بر تکفیری‌ها و تصمیم برای پاکسازی این منطقه و بازگرداندن آوارگان به سرزمینشان است.

این پیروزی به‌دست نیروهای دلاور مسلح، پلیس فدرال، دستگاه مقابله با تروریسم و فرزندان بسیج مردمی عراق صورت گرفت؛ همگی در این نبرد موجودیت و کرامت مشارکت کردند.

موصل برای ماست و باقیمانده مناطق از قبیل؛ الشرقاط، الحویجه، تلعفر که هنوز آزاد نشده‌اند نیز از آن ما هستند و به‌سرعت برق به‌سوی ما بازمی‌گردند چراکه تروریست‌ها در مرحله شکست و نابودی و ما در شرایط صعود به سوی خورشید، آزادسازی، مقاومت و پیروزی هستیم.

تبریک و هزاران تبریک به مردان عراقی که با اسلحه، قدم‌های یاری رسان و کمک‌های معنوی و لجستیکی به امداد رزمندگان آمدند.

هم‌چنین به تمامی کسانی که حتی به‌اندازه یک کلمه، مقاله و یا نوشته‌ای بر بالای منبرها یا بسترهای نرم‌افزاری به دعوت ما لبیک گفتند.

احمد الاسدی
سخنگوی رسمی نیروهای حشدالشعبی عراق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار