فرمانده هوانیروز ارتش خبر داد؛

بالگرد‌های هوانیروز آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند

فرمانده هوانیروز گفت: بالگردهای هوانیروز ظهر امروز تش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.

بالگرد‌های هوانیروز آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردندبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛امیر سرتیپ دوم قربانی فرمانده هوانیروز گفت: بالگردهای هوانیروز ظهر امروز اتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: باتوجه به فصل گرما و احتمال اتش سوزی در مراتع و جنگل ها و به در خواست فرمانداری مسجد سلیمان ظهر امروز هوانیروز جهت کمک برای خاموش کردن اتش در مراتع و جنگل های سه راهی لالی در حوالی مسجد سلیمان، بلافاصله برابر هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی هوانیروز وارد عمل شد و به کمک مردم منطقه شتافت.

امیر سرتیپ دوم قربانی افزود: به علت گستردگی اتش در مراتع و جنگل های مسجد سلیمان هوانیروز با دو سورتی پرواز و با حضور دهها نیروی انسانی اموزش دیده وارد عمل شد که در نهایت اتش سوزی خاموش و از خسارت احتمالی زیاد جلوگیری کرد.

امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می برد گفت: در هر شرایطی هوانیروز این آمادگی را دارد که علاوه بر تامین امنیت در مرزها ، چنانچه اتفاقی برای مردم پیش آید به یاری مردم نیز می شتابد.

انتهای پیام/

هوانیروز امادگی کامل تامین امنیت مرزها و حل مشکلات مردم را دارد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار