تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزاده

کایپتان تیم ملی فوتبال ایران در پست اینستاگرامی خود از کسب مدال کیمیا علیزاده تمجید کرد.

تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان سال جاری میلادی از سوم تیرماه در کره جنوبی با حضور 973 تکواندوکار آغاز و امروز با برگزاری فینال به پایان رسید.

در این دیدارها کیمیا علیزاده توانست علی رغم آسیب دیدگی به فینال راه پیدا کند، اما در مسابقه فینال در برابر حریفش از ساحل عاج نتیجه را 19 بر 9 واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

کسب این مدال نقره از سوی کیمیا علیزاده نام وی را در تاریخ تکنواندو به عنوان اولین بانوی ایرانی دارنده این مدال خوش رنگ در مسابقات جهانی ثبت کرد.

پس از کسب این مدال از سوی علیزاده بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از جمله هنرمندان و ورزشکاران این قهرمانی را تبریک گفتند.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران نیز در پست اینستاگرام خود با تمجید از کسب این مدال نوشت: " کيمياجان خواهرم تو كيمياى كمياب ورزش ما و پرچمدار اراده و صلابت همه دختران سرزمينت هستى.مدال ارزشمند نقره با وجود مصدوميت هاى شديد و كم لطفى ها مبارك خودت،خانواده محترمت و همه ايرانيان باشد. سپاسگزار و قدردان اين همه تلاش و سختكوشيت هستيم".

تمجید مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی از مدال کیمیا علیزاده

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.